Citat:
Ursprungligen postat av Koshar1
Du var då ingen stjärna.
Du skriver att den akademiska världen innehåller många kvinnor. Okej, och när ska alla dessa kvinnor visa resultat då? Mig veterligen är de främsta vetenskapsmännen fortfarande män och ej kvinnor. Sorry, men du har FEL.
Din replik angående religion är inte särskilt klipsk. Inser du hur hög intelligens en människa måste ha för att kunna lura MILJARDER? Du är, som sagts tidigare, ingen stjärna.
En sak måste kvinnor inse, de har inte blivit "fria" för deras egen skull utan för elitens skull. Eliten behöver lydiga arbetare. Kvinnor gör inte uppror. De blir sjukskriva.
Äsch, ta din härskarteknik och stoppa upp där bak!
Vad är det jag har fel i? Att många kvinnor arbetar och forskar inom den akademiska världen var det jag sa, nej det har jag inte FEL i utan RÄTT! Tack så mkt!
Intelligens och vanföreställningar är inte samma sak. Dessa männsikor utgår antingen från att gud finns vilket inte bygger på vetenskapliga grunder och kan därmed inte ens förknippas med logiskt tänkande (en förutsättning för intelligens). Om de är ute efter makt och styre med religion som hjälp kan det vara en viss list inblandat absolut, att styra männsikor med gudsfruktan är väldigt trevligt!
Varför måste jag inse det för? Jag föddes fri och gör vad jag önskar tillsammans med de allra flesta kvinnor i Sverige. Jag skiter ärligt tarlat i varför vi blev "fria", förmodligen var den en kombination av många olika faktorer. Poängen är att vi nu är fria och gör bevisligen många bra saker av denna frihet. Att du sedan väljer att blunda för det är ditt problem. Det är tråkigt att vara cynisk, prova något annat!