Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-31, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Jag menar givetvis medeltal.

Ok, jag har gjort ett syftningsfel och ett skrivfel; det erkänner jag. Jag var trött.

Det är en enorm skillnad på att göra ett syftningsfel och att behöva gå om hela grundskolan som de flesta av er behöver. Ni särskriver, kan inte stava, räkna, saknar all form av allmänbildning, de flesta av er sover säkert med blöja, ni saknar alla form av logiskt resonemang och ni är så politiskt korrekta att ni får ångest av att bajsa.

Jaha så det du menade då var att du hade träffat två tjejer i veckan i medeltal under sexårstid. Det förklarar ju saken. Trötta kan vi alla vara.
Citera
2011-03-31, 00:25
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jaha så det du menade då var att du hade träffat två tjejer i veckan i medeltal under sexårstid. Det förklarar ju saken. Trötta kan vi alla vara.
Oj! Då hamnar han på ett snitt på 600 . Är det verkligen möjligt?
Citera
2011-03-31, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73

Ja man hamnar på antalet 600 antingen han säger att det är i snitt eller att det är i medeletal. Men han har ju sagt att han är högintelligent så att det kommer nog någon förklaringa på det här andra som vi tycks vara överens om. Enligt hans beskrivningar så är det 600 damer han har dejtat.

Den högintelligent borde ta reda på vad genomsnitt och medeltal betyder.

För mig som inte är så högintelligent så betyder i genomsnitt och och att man i medeltal träffat två kvinnor för dejter i veckan precis samma sak.
Citera
2011-03-31, 00:39
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Ja man hamnar på antalet 600 antingen han säger att det är i snitt eller att det är i medeletal. Men han har ju sagt att han är högintelligent så att det kommer nog någon förklaringa på det här andra som vi tycks vara överens om. Enligt hans beskrivningar så är det 600 damer han har dejtat.

Den högintelligent borde ta reda på vad genomsnitt och medeltal betyder.

För mig som inte är så högintelligent så betyder i genomsnitt och och att man i medeltal träffat två kvinnor för dejter i veckan precis samma sak.

Ja, folket på mensa är ju idioter; hur i helvete kunde de ge mig ett medlemskap?

Det hade varit bättre om jag jobbat som undersköterska och torkat bajs och charmerat alla damer med mina timlånga historier om bäckenbyten, bajstorkande, tekniker vid kaffebryggning och hur djävla intelligent och utmanande mitt jobb är. Jag hade ju fått knulla drösvis med fotomodeller!
Citera
2011-03-31, 00:52
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:

Fullt möjligt. Då har jag alltså dejtat ungefär 600 kvinnor under 6 år. Tack!
Citera
2011-03-31, 00:53
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ja, folket på mensa är ju idioter; hur i helvete kunde de ge mig ett medlemskap?

Det hade varit bättre om jag jobbat som undersköterska och torkat bajs och charmerat alla damer med mina timlånga historier om bäckenbyten, bajstorkande, tekniker vid kaffebryggning och hur djävla intelligent och utmanande mitt jobb är. Jag hade ju fått knulla drösvis med fotomodeller!
Det där var nog en av de längsta meningarna jag sett Har detta med din intelligens att göra? Jag menar att försöka slå världsrekord i långa meningar.
Citera
2011-03-31, 00:54
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
En riktig kvinnokarl vi har att göra med alltså. Saknar du inte kvinnorna nu som gift då
Citera
2011-03-31, 00:55
Medlem
Citat:

Du kanske hade extra urringat på dig?
Citera
2011-03-31, 00:56
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
En riktig kvinnokarl vi har att göra med alltså. Saknar du inte kvinnorna nu som gift då

Absolut inte. Min fru är 1 på 600 där 599 inte höll måttet. Jag tycker synd om alla singelmän i Sverige
som inte haft mina möjligheter till att hitta en lämplig kvinna.
Citera
2011-03-31, 00:58
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Du kanske hade extra urringat på dig?

Nej, vem vill verka vara billig?
Citera
2011-03-31, 01:01
Bannlyst
Citat:

Tur att du fick hjälp att räkna ut det här då det övergick dina horisonter rätt uppenbart.
Citera
2011-03-31, 01:03
Bannlyst
Citat:

Du är ju högintelligent, du har du kunnat bli överläkare och fortsatt att dejta 100 kvinnor om året resten av ditt liv. Tänk vilken kvinna du hade hittat sen när du inte har träffat den rätt trotts allt detta då. Ännu bättre än vad du har nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in