Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-30, 20:19
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berengar
Jo, här i Sverige har vi ju en stor grupp manliga invandrare från Egypten. Din analogi med schackspelande nörden kanske kan gälla här fast omvänt: om kvinnor av tradition varit instängda och plötsligt släpps ut på gatorna kanske det blir en kulturchock för ovana män.

Absolut när det gäller männen i den invandrade delen av befolkningen.
Citera
2011-03-30, 20:43
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Absolut inte! Det är sant. Hon frågade om jag hade nån webcam, men tyvärr, det hade jag inte så det blev ingen romans där.

ja hon är hemma hos mig nu, diskar en skvätt och kokar kaffe
Citera
2011-03-30, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narlysimpelton
OK! Sätt fram en mugg till så tar jag med mig lite fikabröd.
Citera
2011-03-30, 20:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples

Biologi och intelligens är två skilda saker. Sexuell åtrå har inte med intelligens att göra och är anledningen till att både män och kvinnor gör dumma saker när de är upphetsade.
Dra inte in kvinnor i det här. Det är ju helt uppenbart män som inte klarar av tänka när de ser en kvinna, män som låter sig manipuleras - och därmed kvinnor som kan hålla huvudet kallt, vara logiska, hålla fokus och manipulera den drägglande stollen.

Helt enligt din egen framförda teori.

Citat:
Tyvärr, jag är inte speciellt lättpåverkad.

Tänk dig då en nörd som spelat schack halva sitt liv istället för att jaga kvinnor som helt plötsligt sitter framför en average woman med en rejäl urringning som han ska spela schack mot. Kortslutningen är ett faktum.

Sex hade aldrig sålt om det inte vore för ovanstående.
Jag har ännu inte sett dig klämma fram en förklaring/förtydligande på begäran - så jag ställer mig tvivlande till din försäkran om att du skulle tillhöra den immuna gruppen.
Du tycks ju ha svårt för att uttrycka till och med det du själv tänker så att andra kan förstå ....
Citera
2011-03-30, 20:57
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:

Självklart
Citera
2011-03-30, 21:01
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dra inte in kvinnor i det här. Det är ju helt uppenbart män som inte klarar av tänka när de ser en kvinna, män som låter sig manipuleras - och därmed kvinnor som kan hålla huvudet kallt, vara logiska, hålla fokus och manipulera den drägglande stollen.

Helt enligt din egen framförda teori.

Jag har ännu inte sett dig klämma fram en förklaring/förtydligande på begäran - så jag ställer mig tvivlande till din försäkran om att du skulle tillhöra den immuna gruppen.
Du tycks ju ha svårt för att uttrycka till och med det du själv tänker så att andra kan förstå ....

Du har alltså aldrig någonsin varit på konsert?

Jag har väldigt höga krav, dessutom är jag gift.

Rent krasst har jag säkerligen dejtat minst 300 kvinnor i mitt liv innan jag gifte mig.
Citera
2011-03-30, 21:08
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Exakt, samma fenomen. En del män klarar inte av att se kvinnor på arbetsmarknade och klarar inte av att ens en kortare period av sitt liv vara hemma med sina egna barn. Det ställer allt på enda så att man känner att undergången är nära. Panikreaktion. Människor är människor helt enkelt. Varför krångla till det att försöka dela upp beteenden mellan könen. Låt alla vara som de vill!

Älskling är det du? Och varför har du inget sagt att du skaffat ett FB konto?

Nej skämt å sido..

Jag håller med dig fullt ut. Det är bättre att låta folk vara det som känns rätt för en själv, för som sagt bara för att man är kvinna och kan föda barn så är det inte synonymt med att man är en "vårdande och omhändertagande" kvinna, och VS..
Citera
2011-03-30, 21:10
Medlem
Empresss avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Självklart

För att knyta an till topic med..

Är bullar och kaffe en s.k intelligent omskrivning för p-medel...
Citera
2011-03-30, 21:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Rent krasst har jag säkerligen dejtat minst 300 kvinnor i mitt liv innan jag gifte mig.
Jaha - och det skulle säga vadå? om din intelligens och logiska förmåga?

Förklara för jag hänger faktiskt inte med alls nu? Är det ett tecken på intelligens att bli ratad av många kvinnor? Eller att ha ett dåligt omdöme när man väljer partner?

Personligen ser jag lite annorlunda på den saken faktiskt.
Citera
2011-03-30, 21:18
Bannlyst
Citat:

300 kvinnor!

Varför då? Och jag antar att du är i femtioårsåldern då eller?
Citera
2011-03-30, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
För att knyta an till topic med..

Är bullar och kaffe en s.k intelligent omskrivning för p-medel...
Nejdå, bästa Empress! I likhet med Potifars hustru fikar jag efter mina lustars tillfredsställelse, och vid min ålder håller man gärna fast vid sina kära gamla vanor.
Citera
2011-03-30, 21:24
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jaha - och det skulle säga vadå? om din intelligens och logiska förmåga?

Förklara för jag hänger faktiskt inte med alls nu? Är det ett tecken på intelligens att bli ratad av många kvinnor? Eller att ha ett dåligt omdöme när man väljer partner?

Personligen ser jag lite annorlunda på den saken faktiskt.

Har du druckit?

Oroa dig inte för mig, jag är högintelligent.

Släpp in en bunke tjejer hos <random rockstar> och konstatera blötheten i deras trosor med en hydrometer. Säg sedan "Ni som inte vill ha sex ikväll får gå ut!" och lägg märke till den obefintliga kön ut ur rummet. Hur tror du att koncepten "hockeyhora" eller "fotbollshora" har uppstått?

Jag måste bara få fråga: klarar du av att ta på dig kläder på egen hand?

Så dåligt omdöme är att dejta en massa tjejer och till slut välja en? Alla är inte som du och väljer första bästa encelliga organism.

Hur du ser på saken är ett mysterium för 99,9% av befolkningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in