Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-09, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Du har själv ett väldigt ovetenskapligt och inexakt språk. Formulerar dig dåligt och slutsatserna av vad du säger har i regel inget med de luddigheter du skriver att göra.

Att du uppfattar kvinnor som några som har för dig ofattbart lägre intelligens är humor på hög nivå. Är kvinnors intelligens ofattbara för dig så beror det ju knappast på att de du träffat har lägre intelligens än vad du har. Snarare tvärtom. Ditt oförmåga att hålla dig till ämnet för tråden visar också hur förvirrad du är och hur du saknar en kärna i ditt jag. Det finns inte någon sammanhållen punkt i dig och därför förirrar du dig ut i vad andra skriver i andra trådar. Du kan inte längre klara av att vara så pass sammanhållen att trådens ämne längre är klart för dig. Din personlighet är utsuddad, oklar, tafatt och obegriplig. Och detta vill du lägga utanför dig själv och därför lägger du det på kvinnor. Det är ju uppenbart att du har stora psykologiska problem. Kvinnor har ju inte lägre intelligens för att du har dessa problem. Det måste du försöka ta till dig innan du blir alldeles galen. Kanske intagen.

Ordbajseri utan innehåll. Tänk om psykiatern håller med ts om att kvinnor har lägre intelligens, det behöver man inte ha asperger för att känna. Dom flesta ser igenom ditt meningslösa snack och jag hoppas verkligen inte du vill börja diskutera psykologi din lilla sopa. Gissa var dessa åsikter kommer ifrån?

Nej psykologin är inte ditt hemliga vapen och den enda som ser liten ut är du din tönt. Känner på mig att du snart kommer göra dig massa pinsamma uttalanden om detta. Bespara dig den förödmjukelsen. Återigen psykologin är inte feministisk och kommer aldrig bli. Vad fan du än läser i se och hör.
Citera
2011-03-09, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sickside
Ordbajseri utan innehåll. Tänk om psykiatern håller med ts om att kvinnor har lägre intelligens, det behöver man inte ha asperger för att känna. Dom flesta ser igenom ditt meningslösa snack och jag hoppas verkligen inte du vill börja diskutera psykologi din lilla sopa. Gissa var dessa åsikter kommer ifrån?

Nej psykologin är inte ditt hemliga vapen och den enda som ser liten ut är du din tönt. Känner på mig att du snart kommer göra dig massa pinsamma uttalanden om detta. Bespara dig den förödmjukelsen. Återigen psykologin är inte feministisk och kommer aldrig bli. Vad fan du än läser i se och hör.

Du tror alltså att ts går hos en psykiater. Jaså, ja det kan man nog kanske tro. Det säger dock inget om kvinnors intelligens i alla fall, men är som sagt mer en förklaring till ts förvirrade inlägg.
Citera
2011-03-09, 17:06
Bannlyst
Citat:
Du tror alltså att ts går hos en psykiater. Jaså, ja det kan man nog kanske tro. Det säger dock inget om kvinnors intelligens i alla fall, men är som sagt mer en förklaring till ts förvirrade inlägg.

Nej jag sa "om", som att i om han framtiden skulle gå till en. Men det tror jag till och med du begriper ditt lilla obsbarn.
Citera
2011-03-09, 17:11
Bannlyst
Citat:
Nej jag sa "om", som att i om han framtiden skulle gå till en. Men det tror jag till och med du begriper ditt lilla obsbarn.

Haha snyggt försök till räddning men det går inte. Det går inte så bra att ljuga i text, men det förstår du väl inte då du hör till de män som är i den andra skalan av vad jag är.
Citera
2011-03-09, 17:17
Bannlyst
Citat:
Haha snyggt försök till räddning men det går inte. Det går inte så bra att ljuga i text, men det förstår du väl inte då du hör till de män som är i den andra skalan av vad jag är.

Du menar att på en skala mellan 1-10 där 1 är sämst och 10 bäst så är jag 10

Tack för komplimangen Tycker dock du borde skaffa lite högre självförtroende, du måste ju va en 2:a iaf?
Citera
2011-03-09, 17:54
Bannlyst
Citat:
Du har själv ett väldigt ovetenskapligt och inexakt språk. Formulerar dig dåligt och slutsatserna av vad du säger har i regel inget med de luddigheter du skriver att göra.

Att du uppfattar kvinnor som några som har för dig ofattbart lägre intelligens är humor på hög nivå. Är kvinnors intelligens ofattbara för dig så beror det ju knappast på att de du träffat har lägre intelligens än vad du har. Snarare tvärtom. Ditt oförmåga att hålla dig till ämnet för tråden visar också hur förvirrad du är och hur du saknar en kärna i ditt jag. Det finns inte någon sammanhållen punkt i dig och därför förirrar du dig ut i vad andra skriver i andra trådar. Du kan inte längre klara av att vara så pass sammanhållen att trådens ämne längre är klart för dig. Din personlighet är utsuddad, oklar, tafatt och obegriplig. Och detta vill du lägga utanför dig själv och därför lägger du det på kvinnor. Det är ju uppenbart att du har stora psykologiska problem. Kvinnor har ju inte lägre intelligens för att du har dessa problem. Det måste du försöka ta till dig innan du blir alldeles galen. Kanske intagen.

Vi alla kan tyda att du varken skriver välformulerat eller har något som helst innehåll i dina inlägg. Du ljuger för dig själv, där du på fullaste allvar verkligen tror att någon uppfattar dig som det minsta intelligent. För att upprätthålla den här känslan så måste du ljuga för dig själv. Precis som när man var riktigt liten så gick man omkring och låtsades att man var någon filmhjälte, och helt enkelt ljög för sig själv. Du följer samma process fortfarande i vuxen ålder.

Läs mer skönlitteratur så förstärker du din uppdiktade självbild. Sistnämnt fenomen nämns inom sociologin (som du inte läst i Se & Hör) som just egenreferens och på vissa sätt är motsatsenfrämmandereferens . Dessa ska stämma överens, åtminstone skapligt. När dessa inte stämmer finns inte alltför sällan en personlighetsstörning. Narcissisten (vanligare bland dominanta kvinnor än samhället vill erkänna) uppfattar helt enkelt sig själv som otroligt mycket bättre än vad omgivningen gör.

Min främmandereferens däremot, stämmer riktigt bra med min egenreferens. Jag har även fått positiv kritik här inne som en av de bästa skrivarna totalt. Notera att detta var en persons åsikt på det här låga forumet. Jag vet bara att nästan alla i vardagslivet uppfattar mig som intelligent - hur mycket vill jag inte sitta här och höja mig själv med.

Ja, jag har flickvän. Ja, jag är mer än väl socialt kompetent. Nej, jag upplevs inte som kontroversiell om vi håller oss ifrån politiska åsikter. Nej, jag är ingen predikare på av mig utvalt tillfälle.
Citera
2011-03-09, 18:02
Bannlyst
Citat:

Den här kvinnan är bitter på livet och helt otrolig i vad hon väljer att diskutera. Jag påtalade att jag använder glasögon i mitt företagsprojekt vid möten med andra företag och redogjorde det att jag fick ett bättre bemötande. Detta väljer den här stackars människan att dra upp likt en tonåring och försöker trakassera mig med. Jag nämnde också att jag när jag kör i företaget så blir polisen tämligen ointresserad av mig när jag har dessa nördiga glasögon, där hon då talar om för mig att det är ingen skillnad och att jag inbillar mig. Hon vet och jag tror dessa saker.

Narcissister vet ofta genom en text på några sekunder om sanningen andra själv upplevt i månader. Hon vet och jag tror fel.
Citera
2011-03-09, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Technetium
Vi alla kan tyda att du varken skriver välformulerat eller har något som helst innehåll i dina inlägg. Du ljuger för dig själv, där du på fullaste allvar verkligen tror att någon uppfattar dig som det minsta intelligent. För att upprätthålla den här känslan så måste du ljuga för dig själv. Precis som när man var riktigt liten så gick man omkring och låtsades att man var någon filmhjälte, och helt enkelt ljög för sig själv. Du följer samma process fortfarande i vuxen ålder.
Nej, något sådant känner jag inte till. Det är alltså det du sitter och gör när du leker med dina glasögon utan styrka. Låtsas att du är någon.
Citat:
Läs mer skönlitteratur så förstärker du din uppdiktade självbild.
Du gillar alltså att förstärka din uppdiktade självbild. Jo det har vi förstått. Det är väl därför du framstår som utan verklighetsförankring.
Citat:
Sistnämnt fenomen nämns inom sociologin (som du inte läst i Se & Hör) som just egenreferens och på vissa sätt är motsatsenfrämmandereferens . Dessa ska stämma överens, åtminstone skapligt. När dessa inte stämmer finns inte alltför sällan en personlighetsstörning. Narcissisten (vanligare bland dominanta kvinnor än samhället vill erkänna) uppfattar helt enkelt sig själv som otroligt mycket bättre än vad omgivningen gör.
Vad förslag?
Citat:
Min främmandereferens däremot, stämmer riktigt bra med min egenreferens. Jag har även fått positiv kritik här inne som en av de bästa skrivarna totalt. Notera att detta var en persons åsikt på det här låga forumet. Jag vet bara att nästan alla i vardagslivet uppfattar mig som intelligent - hur mycket vill jag inte sitta här och höja mig själv med.
Ja du har fått medhåll av några idioter ja. Det har jag sett.
Citat:
Ja, jag har flickvän. Ja, jag är mer än väl socialt kompetent. Nej, jag upplevs inte som kontroversiell om vi håller oss ifrån politiska åsikter.
Jaha, och det berättar du för att?
Citat:
Nej, jag är ingen predikare på av mig utvalt tillfälle.
Vad betyder det? På av mig?

Det framstår ju helt klart varför du finner det hela ofattbart. Du fattar helt enkelt inte. Detta faktum för som sagt inte kvinnor dummare än män. Det borde du inse. Att du har alla de här problemen blir inte lättare för att du inbillar dig att kvinnor skulle vara dummare.

De flesta som är korkade är ju nämligen män. Deras gener har kunnat överleva därför att de inte har dött ut eftersom de inte har haft ihjäl sina egna barn eller inte kunnat få dem att överleva. Det är därför vi ser så många män förtvivlade för att de är korkade. Det är inte roligt förstås.
Citera
2011-03-09, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Technetium
Den här kvinnan är bitter på livet och helt otrolig i vad hon väljer att diskutera. Jag påtalade att jag använder glasögon i mitt företagsprojekt vid möten med andra företag och redogjorde det att jag fick ett bättre bemötande. Detta väljer den här stackars människan att dra upp likt en tonåring och försöker trakassera mig med. Jag nämnde också att jag när jag kör i företaget så blir polisen tämligen ointresserad av mig när jag har dessa nördiga glasögon, där hon då talar om för mig att det är ingen skillnad och att jag inbillar mig. Hon vet och jag tror dessa saker.

Narcissister vet ofta genom en text på några sekunder om sanningen andra själv upplevt i månader. Hon vet och jag tror fel.

Hahaha du får ett bättre bemötande för att du har fönsterglasögon?

Och du tror att trafikpolisen säger, honom stoppar vi inte för han har glasögon.

Precis som jag har sagt så är de allra dummaste män. De är ofta så dumma att de inte förstår de själva heller. Att man sitter och inbillar sig att man får ett annat bemötande för att man har fönsterglasögon är ju hur knäppt som helst. Att en del kan jobba upp ett annat självförtroende med glasögon är ju en annan sak fast rätt knäppt det med. Det normala är väl att försöka göra ett gott jobb och tro att man klarar av en sak.

Precis som du beskriver i ditt inlägg ovan att man är en filmhjälte eller nåt. Bevis på att du fortfarande håller på så.

Leker du rollekar med din flickvän också? Tar av glasögonen kanske? Hahahaha.
Senast redigerad av Yori 2011-03-09 kl. 18:54.
Citera
2011-03-09, 19:14
Bannlyst
Citat:

Och du tror att trafikpolisen säger, honom stoppar vi inte för han har glasögon.

Precis som jag har sagt så är de allra dummaste män. De är ofta så dumma att de inte förstår de själva heller. Att man sitter och inbillar sig att man får ett annat bemötande för att man har fönsterglasögon är ju hur knäppt som helst. Att en del kan jobba upp ett annat självförtroende med glasögon är ju en annan sak fast rätt knäppt det med. Det normala är väl att försöka göra ett gott jobb och tro att man klarar av en sak.

Precis som du beskriver i ditt inlägg ovan att man är en filmhjälte eller nåt. Bevis på att du fortfarande håller på så.

Jag får mest känslan av att Yori är en högstadieelev.
Citera
2011-03-09, 19:23
Bannlyst
Citat:

Om jag ville framstå som cool skulle jag inte avslöjat att jag trivs att uppfattas som en betydligt mer nördigare person i företagsrelationer. Jag kan däremot vara stark nog i min personlighet att står för det jag gör.

Du däremot gömmer dig bakom ett konstlat ego där du väljer att avlägga flera sidor av inlägg bara gällande glasögon. Jag tror du är ett barn.
Citera
2011-03-09, 19:54
Awaiting Email Confirmation
ensamtfikons avatar
Suck, denna tråd kommer ingenstans det som hänt här är att ni pekar finger på varandras dummaste utlåtanden och säger att de är för dessa är kvinnor/män, lönlöst.
Jag vet inte vem som kom med en stor kvinnofientlighets batong och drämde dessa resterande männen i huvudet, men man får hoppas att den 0,1% inte tar sig ut från dörren och befläckar samhället, för det verkar som de inte gjort det hit tills sedan 1960. Så stanna kvar där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in