• 2
  • 3
2011-03-18, 18:41
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eosphorus
Skulle du kunna backa upp det påståendet en aning?

För övrigt har jag personligen inte haft mycket erfarenhet med droger utöver alkohol, men de få gånger jag har haft det har varit ypperligt trevliga stunder. Drogen i allmänhet har även fört mig närmare en rätt rolig person.
Du kan inte jämföra alkohol med tjack, jag hade gärna sett att alkohol förbjöds. Enligt mig är alkoholbruk ett enda långt och utdraget självmord.

Visst skulle jag kunna backa upp mitt påstående eftersom jag känner jurister, en psykolog en professor, två läkare, flera kända skådespelare och popartister som tar droger men det är ju verkligen bara toppen på ett isberg som egentligen sträcker sig rakt igenom den svenska myllan.
Senast redigerad av diemydarling 2011-03-18 kl. 18:43.
Citera
2011-03-19, 00:10
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Missbruket sa mig inte mycket förräns efteråt då jag insåg allt hat och osociala tendenser jag bar omkring varenda dag. Jag blev tvingad att acceptera mig själv på ett helt annat plan än den människa omgivningen ville att jag skulle vara, intressant nog så har jag inte förändrats alls trots SNRI och minst 2 års terapi. Så drogerna har hjälpt mig att acceptera mina omänskliga sidor, alltid bra att vara medveten iallafall.

666/ T.Dog
Citera
2011-03-20, 10:30
Medlem
8FJN349Ds avatar
Ångesten försvinner så att jag kan jobba och må bra för ett litet tag.
Citera
2011-03-20, 10:45
Medlem
dknerks avatar
Jag använde/använder främst opiater och det har hjälpt mig att bli social och aktiv dagligen. Även hjälpt mig att komma igång och göra alla "måsten".
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in