2004-09-05, 21:27
Medlem
Kingdoms avatar
Denna regel förstår jag mig inte riktigt på!

Varför?
" Frågor om eventuella låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Inlägg som postas på forumet ska vara av intresse även för andra användare."

Vem är det som avgör om det är intressant eller inte?
den här tråden är ett tydligt exempel på vad jag menar
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=147190

Hade personen tatt denna fråga igenom Pm så hade jag inte vetat att det förehåll sig på detta viset (vet att tråden har låst upp igen) och micke_h kanske inte fått den upplåst om han stod ensam mot moderatorn (massan lär ju kanske ha påverkat)

Vad jag menar är att om allting skall tas med en moderator i PM så lär man ju inte kunna höjja standarden på forumet, därför att om allting tas via PM så når ju inte informationen ut och samma fel kan komma att uppdagas på nytt

Finns flera exempel, men tror att ni förstår vart jag vill komma, och snälla svara nu inte med ett svar från regel 0.7 "Inlägg som postas på forumet ska vara av intresse även för andra användare"

Jag tycker många sånna här frågor som rör Flashback trådlåsningar särskillt eftersnacket om ev trådlåsningar i forumet "Flashback" har vart ganska intressanta ( så länge dem inte är off topic utan handlar om låsningar)

Så nu kan ni halshugga mig o ev låsa denna tråden oxå
Citera
2004-09-05, 21:56
Medlem
miklons avatar
Jag håller i stort sett med, men enligt vad jag har fått erfara så är det i princip ok att ta upp låsningar och dyl här, om man har pm:at moderator, men inte fått sin vilja igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in