Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-03-05, 18:38
Medlem
Gör så här:

1. Låt namnet stå kvar på dörren hos dina föräldrar tills vidare.

2. Gör en flyttanmälan, ändra folkbokförings adress.

3. Meddela de företag och myndigheter du får post ifrån om din nya adress. Antar att du är ganska ung så du har nog inte så många vänner som skickar brev till dig, finns annars speciella kort för det.
Citera
2011-03-06, 06:28
Medlem
Hemförsäkringen gäller där han tar den .Det är bara Bostadsbidrag skattesaker han får till sina föräldrar .Min son har bott i egen Bostadsrätt men varigt för lat att anmäla flytt .Allt som han lämnat nya addressen till kommer till honom .
Citera
2011-03-19, 19:31
Medlem
Capiscees avatar
Jag undrar över en sak när det gäller adressändring.

Jag ska flytta 50 mil från mina föräldrar som bor i villa nu - till en studentlägenhet. Jag har beställt en iphone idag och får den om ca 2-6 dagar. Kommer den läggas på nått lager eller skickas till mina föräldrar då jag inte tagit någon eftersändning utan bara adressändrat (och adressändringen börjat gälla 26 mars)?

tacksam för svar!
Citera
2011-03-21, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capiscee
Jag undrar över en sak när det gäller adressändring.

Jag ska flytta 50 mil från mina föräldrar som bor i villa nu - till en studentlägenhet. Jag har beställt en iphone idag och får den om ca 2-6 dagar. Kommer den läggas på nått lager eller skickas till mina föräldrar då jag inte tagit någon eftersändning utan bara adressändrat (och adressändringen börjat gälla 26 mars)?

tacksam för svar!

Vilken adress har du beställt iPhonen till?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in