2012-04-27, 15:34
Medlem
merxzs avatar
Vilken jävla idiot. Stå och säga att man åkt minst 300 km/h, slagit hastighetsrekord osv. för att sedan anklaga polisen för att de körde 200 km/h och inte skulle klara av att hantera en punktering i den hastigheten.
Citera
2012-04-27, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphinxX
Tittat på klippet men var var ghostrider med? Var han med när jag tittade bort eller?

Länkade medans jag kollade, men det är två delar, nästa del är debatt delen. där är han med.
Citera
2012-04-27, 19:22
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merxz
Vilken jävla idiot. Stå och säga att man åkt minst 300 km/h, slagit hastighetsrekord osv. för att sedan anklaga polisen för att de körde 200 km/h och inte skulle klara av att hantera en punktering i den .
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Tack, då är jag med.
Patetiskt att GR står där öht. Han om någon borde hålla sig borta från dylika diskussioner.
Det är lite som att ha med Josef Fritzl som rådgivare i ett program om familjeproblem typ.
Senast redigerad av epost72 2012-04-27 kl. 19:47.
Citera
2012-05-01, 16:31
Medlem
Jag har en bekant som dejtat Mr. Patrik Frstenhoff så härmed bekräftar jag att Patrik ÄR GR. Hon var med en gång när han gjorde burnouts utanför polishuset mm.
Tro mig om ni vill men det är sanningen.
Citera
2012-05-02, 02:13
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av applify
Jag har en bekant som dejtat Mr. Patrik Frstenhoff så härmed bekräftar jag att Patrik ÄR GR. Hon var med en gång när han gjorde burnouts utanför polishuset mm.

Låter som hämtat ur en Ronny & Ragge episod. Dra med sin dejt att titta på när man gör burnouts utanför polishuset som en riktig karlakarl... *vroom* "Är du kåt nu?" *vroom*
Citera
2012-05-08, 03:47
Medlem
wufcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Här är den delen som GR medverkar i.

Ber om ursäkt i förväg om jag är okänslig nu men efter att tittat på denna debatt sitter jag och skakar på huvudet. Varenda jävla person FÖRUTOM polismannen förtjänar en FET jävla käftsmäll.

Till offrets mamma: Om inte din idiot till son legat och pressat 240+ hade han aldrig skadats, punkt slut. Ingen som helst respekt för varken lagen eller andra människors säkerhet, enligt mig får han skylla sig själv.

Till Patrik Fürstenhoff (aka GR): Hur fan kan du stå och snacka om att utgöra en fara för allmänheten när du själv kör som du gör på högtrafikerade vägar? Hur hade du hanterat din jävla motorcykel om du fick punktering i 300 knyck? Tänk för fan innan du öppnar käften. Hycklare av högsta grad är vad du är.
Citera
2012-05-08, 07:47
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av applify

Ja det har väl vart klarlagt sedan 2005?
Citera
2012-05-16, 11:17
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wufc
Ber om ursäkt i förväg om jag är okänslig nu men efter att tittat på denna debatt sitter jag och skakar på huvudet. Varenda jävla person FÖRUTOM polismannen förtjänar en FET jävla käftsmäll.

Till offrets mamma: Om inte din idiot till son legat och pressat 240+ hade han aldrig skadats, punkt slut. Ingen som helst respekt för varken lagen eller andra människors säkerhet, enligt mig får han skylla sig själv.

Till Patrik Fürstenhoff (aka GR): Hur fan kan du stå och snacka om att utgöra en fara för allmänheten när du själv kör som du gör på högtrafikerade vägar? Hur hade du hanterat din jävla motorcykel om du fick punktering i 300 knyck? Tänk för fan innan du öppnar käften. Hycklare av högsta grad är vad du är.

Tänkte precis samma sak. Ett jävla CP med hybris är vad GR verkar vara.
Citera
2012-05-16, 12:45
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wufc

Tack!
Du har så jävla rätt.

Hur fan kan diskussionen handla om polisens agerande när en dåre kommer i 240+. Polisen har för fan ingen aning om vilka brott han begått. Varför drar han från polisen för ett trafikbrott? Det verkar ologisk. Är han på flykt från ett tyngre brott? Varför fortsätter han vägra stanna?

Et.c.

Och Furstenhoff den lågpannade jävla idioten, stå och försöka rättfärdiga sitt beteende på bekostnad av en död kille. Vilket kräk. ÅTergå du istället till att stjäla mopeder, det är väl det enda du duger till.
Citera
2012-06-12, 22:03
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Som vi alla vet har lille Patrik inte rent mjöl i sin påse och kan inte sitta i en bolagsstyrelse, men det finns det ju råd och bot på, betala sina skulder eller skaffa en målvakt. Vilket alternativ frukostkorven valt vet vi ju alla. Nu har i alla fall "hans" firma kånkat http://www.ratsit.se/ReportCompanySm...?ID=5561735951 och däcken säljs ut http://www.sporthoj.com/forum/showth...D%E4ck-i-Sthlm respektive http://www.pn-trading.se/Bildlistaau...on=racingdack2 som tur är har hans fru startat en ny firma High Level Of Sweden AB http://www.ratsit.se/ReportCompanySm...?ID=5568363062 som också den ska syssla med typ samma sak som den kånkade firman.
Citera
2012-06-12, 22:08
Medlem
PokeMes avatar
Herregud.. Vissa får aldrig nog, har faktiskt träffat den där idioten en gång.
Citera
2012-06-15, 17:32
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutte_Ninja
Som vi alla vet har lille Patrik inte rent mjöl i sin påse och kan inte sitta i en bolagsstyrelse, men det finns det ju råd och bot på, betala sina skulder eller skaffa en målvakt. Vilket alternativ frukostkorven valt vet vi ju alla. Nu har i alla fall "hans" firma kånkat http://www.ratsit.se/ReportCompanySm...?ID=5561735951 och däcken säljs ut http://www.sporthoj.com/forum/showth...D%E4ck-i-Sthlm respektive http://www.pn-trading.se/Bildlistaau...on=racingdack2 som tur är har hans fru startat en ny firma High Level Of Sweden AB http://www.ratsit.se/ReportCompanySm...?ID=5568363062 som också den ska syssla med typ samma sak som den kånkade firman.

Nu har tråden på sporthoj rensats, det spekulerades dock i att han sugit ut firman färdigt. Inläggen var inte direkt en hyllningskör. Cachade versionen kan dock vara värd att citera i viss omfattning.

Citat:
Ursprungligen postat av Sporthoj.com, Ämne: Konkursaktion MC-Däck i Sthlm...
Citat:
Ursprungligen postat av abethebabe
dunlop, dunlop, dunlop, dunlop..... det är väl inte fürsten som har kursat
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom
Om man tittar på adresslappen på en av däcken så står det SWT racing, sen kan man dra egna slutsatser.
Citat:
Ursprungligen postat av abethebabe
sedärja, det kan man minsann, undrar vad som hänt, trodde han var en grym däcknasare ivf enligt honom själv
Citat:
Ursprungligen postat av Besserwisser
Kanske mjölkat firman så mycket det går redan.
Citat:
Ursprungligen postat av Nikel
Länk till ratsit
Citat:
Ursprungligen postat av Besserwisser
Dags för ny film då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem