2007-12-04, 11:36
Bannlyst
Äger Fûrstenhoff någonting eller är allt skrivet på målvakter? Jag tänker på SWT Racing, däcksfirman och motorcyklarna. Hur kan det passera myndigheternas ögon?
Citera
2007-12-04, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av painklr
Äger Fûrstenhoff någonting eller är allt skrivet på målvakter? Jag tänker på SWT Racing, däcksfirman och motorcyklarna. Hur kan det passera myndigheternas ögon?

Målvakter??

Finns ingen anledning till målvakter då jag inte äger några tillgångar som fordon, fastigheter mm - har dock som dom flesta en lön som betalas ut i slutet av varje månad vilken jag lever på samt betalar av mina skulder med!!

/Fürstenhoff.

Ps!
Dessutom, bara för informationens skull, så blir jag helt skuldfri detta år varför jag än mindre behöver någon sk målvakt som du nämner vilket myndigheterna är fullt medvetna om!!
Ds!
Citera
2007-12-04, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av /Fürstenhoff.
Målvakter??

Finns ingen anledning till målvakter då jag inte äger några tillgångar som fordon, fastigheter mm - har dock som dom flesta en lön som betalas ut i slutet av varje månad vilken jag lever på samt betalar av mina skulder med!!

/Fürstenhoff.

Det är i precis det läge du befinner dig i då målvakter behövs. Att stå för något de inte äger för att ägaren har skulder. Du kan inte på allvar påstå du inte äger något än att inte kronofogden ska kunna ta dina saker? Vad säger din fru om att behöva fronta allt?

Din bil då trimmat och åker omkring i, varför äger du inte den utan din pappas bolag?
Citera
2007-12-04, 13:32
Bannlyst
Ursprungstråden handlade om vem som är den sk Ghostrider och inget annat, till att nu handla om allt annat än förhållandena om vem som är Ghostrider eller inte!!

Vissa medlemmar på detta forum har dessutom börjat att involvera andra företag, familje medlemmar och därigenom även små barn som indirekt påverkas till allt annat något positivt, snarare så förvandlas deras tillvaro till ett hellvete och detta bara för att stilla era sensations jagande begär som t.o.m sträcker sig till att fabricera händelser där knark omnämns vilket garanterat är att passera alla gränser som finns!!

Grattis medlemmar & folket bakom FB!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-12-04, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Eeeh, vadå för små barn?

Sedan borde du tänkt på det innan och under din kriminella karriär, som man bäddar får man ligga, visa att du är en man istället och stå för det du gjort än att sitta här och lipa och gömma dej bakom kvinnor och barn. Fegare finns inte.

När ska man sluta straffas för gamla synder då när 10 år!!!!!!!!!!!! inte verkar räcka?? 20år?? 30år?? 40år??

Gömmer mig inte bakom någon som dom fega & anonyma internet cowboys som sitter här och hoppar på folk i olika trådar som den här tex vilket för min skull fått klara konsekvenser då ett dagisbarns förälder ringde mig i morse ang just denna tråd vilket inte kan tolkas på annat sätt än att familj och därigenom barn dras in i detta SKITSNACK - för något annat är det inte!!

Jag om någon har stått för mitt tidigare liv på detta forum och andra men någon gång måste det fan räcka när anonyma idioter sitter och påstår så patetiska saker som att jag skulle ha ens vart nära knark mm!!

Idioti är vad det är!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-12-04, 14:11
Bannlyst
Ame

Du vill höra skvaller om Patrik Fs bilar.

Han åker omkring i en svart trimmad Subaru Impreza som står skriven på hans pappas företag Fxxxtenxxx Mxxtxr. Uttagen 2006 i trafik. Vågar man skriva ut registreringsnummret helt eller ska man ta bort någon bokstav eller siffra?

Finns mera bilar i hans familj med samma ägare. Betalas det förmånsvärde skrev någon?

Sen står det en svart Subaru Imprezza under uppbyggnad att bli en tuff racerbil på SWT Racing som är hans däcksfirma i Haninge. Tror du Furstenhoff äger något av allt detta? Och varför inte då kan man fråga sig, för att han inte äger något eller för att det är målvakter som hans fru och pappa som står för grejorna för hans skulder.
Citera
2007-12-04, 14:17
Bannlyst
Citat:
När ska man sluta straffas för gamla synder då när 10 år!!!!!!!!!!!! inte verkar räcka?? 20år?? 30år?? 40år??

Gömmer mig inte bakom någon som dom fega & anonyma internet cowboys som sitter här och hoppar på folk i olika trådar som den här tex vilket för min skull fått klara konsekvenser då ett dagisbarns förälder ringde mig i morse ang just denna tråd vilket inte kan tolkas på annat sätt än att familj och därigenom barn dras in i detta SKITSNACK - för något annat är det inte!!

Jag om någon har stått för mitt tidigare liv på detta forum och andra men någon gång måste det fan räcka när anonyma idioter sitter och påstår så patetiska saker som att jag skulle ha ens vart nära knark mm!!

Idioti är vad det är!!

/Fürstenhoff.

Bäste herr Fürstenhoff. Du har inte lagt allt bakom dej för minst 10 år sedan. Det produceras fortfarande vansinnes filmer med dej körandes totalt vansinnigt och riskerar livet på andra människor i trafiken bland annat. Du fortsätter din rörelse som ej är rumsren och låter din familj (läs exempelvis. fru) stå målvakt. Det är med andra ord du själv som drar in dina nära i denna skit. Du får gott räkna med att dina barn kommer att få lida för det du gör tills den dag du helt upphör med bland annat vansinneskörningar.
Citera
2007-12-04, 14:22
Bannlyst
Citat:
Bäste herr Fürstenhoff. Du har inte lagt allt bakom dej för minst 10 år sedan. Det produceras fortfarande vansinnes filmer med dej körandes totalt vansinnigt och riskerar livet på andra människor i trafiken bland annat. Du fortsätter din rörelse som ej är rumsren och låter din familj (läs ex. fru) stå målvakt. Det är med andra ord du själv som drar in dina nära i denna skit. Du får gott räkna med att dina barn kommer att få lida för det du gör tills den dag du helt upphör med bland annat vansinneskörningar.

Jag står för att dessa filmer produceras & säljs - men vad har dom med patetiska påståenden om knark, vad jag gjort för 10år sedan, vem som äger vad eller vilka fordon som jag eller familj framför??

Berätta gärna M.I.A, vart går gränsen för en tråd som denna??

/Fürstenhoff.
Citera
2007-12-04, 14:24
Medlem
Citat:

Han åker omkring i en svart trimmad Subaru Impreza som står skriven på hans pappas företag Fxxxtenxxx Mxxtxr. Uttagen 2006 i trafik. Vågar man skriva ut registreringsnummret helt eller ska man ta bort någon bokstav eller siffra?

Finns mera bilar i hans familj med samma ägare. Betalas det förmånsvärde skrev någon?

Sen står det en svart Subaru Imprezza under uppbyggnad att bli en tuff racerbil på SWT Racing som är hans däcksfirma i Haninge. Tror du Furstenhoff äger något av allt detta? Och varför inte då kan man fråga sig, för att han inte äger något eller för att det är målvakter som hans fru och pappa som står för grejorna för hans skulder.

Jag har handlat en Van hos Patriks Pappa, en av dom stora fina Renaulterna de hade förut iaf..

Jag tror att det är helt meningslöst att försöka få ut något från Patrik, det är ju i hans intresse att säga att han är helt ren och snäll... Självklart kommer han aldrig erkänna att han äger Subarun osv.

För övrigt, om du nu är övertygad om att han håller på med något fuffens, varför inte ringa fogden så får dom väl kolla på det?
Citera
2007-12-04, 14:26
Medlem
Citat:

ska man börja diskutera trimmade bilar mm så är det många som har bilarna skrivna på diverse företag eftersom det blir bra mycket billigare att köpa delar mm.

Tycker att det är många småsaker som förstoras upp väldigt mycket i många av trådarna i skvaller delen, inte bara i denna.

Folk får väl skvallra hur mycket de vill men att börja dra upp saker som att bilar är skrivna på ett företag... hur många kör inte med "företagsbilar". Inte 100% lagligt kanske men knappast något större scoop, då är ju varannan svensson "skurk"

Önskar själv jag hade möjligheten att skriva mina fordon på något företag så man slapp betala allting med skattade lönepengar + moms.

Hade bilarna varit skrivna på andra privatpersoner så hade man kanske kunnat fundera på om dessa var "målvakter" men det här är väl bara skatteplanering.
Citera
2007-12-04, 14:31
Bannlyst
Citat:
Jag står för att dessa filmer produceras & säljs - men vad har dom med patetiska påståenden om knark, vad jag gjort för 10år sedan, vem som äger vad eller vilka fordon som jag eller familj framför??

Berätta gärna M.I.A, vart går gränsen för en tråd som denna??

/Fürstenhoff.

Jadu, vart gränsen går är ganska tydligt om du läser Flashbacks regler, men om du menar var det moraliskt går så skulle jag nog säga att dom gränserna nog är obefintliga på detta skvallerforum om du läser alla lögner som skrivs om folk till höger och vänster. Detta forum är moraliskt kontroversiellt men det är också därför det är så omåttligt populärt.
Sedan så är även dina nuvarande aktiviteter lika moraliskt kontroversiellt i många svenssons ögon, kanske inte lika illa som de aktiviteter som du företog dej för 10 år sedan, men ändock nog för att reta upp vissa människor.

Jag håller med dej att det är för djävligt att dina kids ska få lida för det, men om du inte lägger av helt så kommer alla dina fortsatta synder göra att hela ditt bagage hela tiden kommer att plåga dej och din familj.

Stoppar man huvudet i getingboet så surrar det rejält även om man inte hade så stora avsikter med det, särskilt om man väljer de stora getingboen som FB är.
Citera
2007-12-04, 14:40
Bannlyst
Citat:
Jag håller med dej att det är för djävligt att dina kids ska få lida för det, men om du inte lägger av helt så kommer alla dina fortsatta synder göra att hela ditt bagage hela tiden kommer att plåga dej och din familj.

Backa, säg, 20 sidor, läs folks inlägg och berätta sedan hur många av dom inlägg som gjorts under dessa sidor som handlar om mina synder i form av dessa Ghostrider filmer som vi medverkar till och jämför sedan detta antal med dom inlägg som handlar om mitt liv före 1998 så kommer även du förstå vad jag menar!!

Dessa inlägg handlar till 99% om mitt gamla liv och näst intill noll om dessa filmer varför ett 100% avslut på dessa filmer i dag inte skulle påverka ett skit rörande vad som skrivs om mig på forum likt detta då intresset helt klart ligger på mitt tidigare liv och inget annat!!

/Fürstenhoff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in