Citat:
Ursprungligen postat av /Fürstenhoff.
Jag står för att dessa filmer produceras & säljs - men vad har dom med patetiska påståenden om knark, vad jag gjort för 10år sedan, vem som äger vad eller vilka fordon som jag eller familj framför??
Berätta gärna M.I.A, vart går gränsen för en tråd som denna??
/Fürstenhoff.
Jadu, vart gränsen går är ganska tydligt om du läser Flashbacks regler, men om du menar var det moraliskt går så skulle jag nog säga att dom gränserna nog är obefintliga på detta skvallerforum om du läser alla lögner som skrivs om folk till höger och vänster. Detta forum
är moraliskt kontroversiellt men det är också därför det är så omåttligt populärt.
Sedan så är även dina nuvarande aktiviteter lika moraliskt kontroversiellt i många svenssons ögon, kanske inte lika illa som de aktiviteter som du företog dej för 10 år sedan, men ändock nog för att reta upp vissa människor.
Jag håller med dej att det är för djävligt att dina kids ska få lida för det, men om du inte lägger av helt så kommer alla dina fortsatta synder göra att hela ditt bagage hela tiden kommer att plåga dej och din familj.
Stoppar man huvudet i getingboet så surrar det rejält även om man inte hade så stora avsikter med det, särskilt om man väljer de stora getingboen som FB är.