2007-11-14, 20:00
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /Fürstenhoff.
*skratt*

/Fürstenhoff.
*fneZz*
Citera
2007-11-15, 01:22
Bannlyst
Citat:
Du som verkar veta \\\\\\\"allt\\\\\\\" kanske borde kunna svara på när GR5 släpps, och om inte så håll koll på deras webb sida som enligt rykten skall vara klar inom mycket kort vilket i alla fall jag ska göra!!

/Fürstenhoff.

Det var inte myket till svar. Det är ju helt omöjligt för mig att veta det är därför jag frågar dej för du borde ju veta eller har du trötnat på att hitta på ursäkter ock relesdatum? Websidan har ju varit på gång i över ett år. När kan man räkna med att ha filmen om man förbestält?
Citera
2007-11-21, 02:09
Bannlyst
Konstigt att man aldrig kan få ett svar på när filmen komer lr vad som hänt.
Citera
2007-11-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaleBopp
Konstigt att man aldrig kan få ett svar på när filmen komer lr vad som hänt.

Fler löften ifrån Fürstenhoff...

http://www.sporthoj.com/forum/showth...66#post3287766

Citat:
Inskickat av vbg_snake
Det har nog alla de x antal 1000 som förbeställde märkt. Du behöver nog inte påpeka ditt ointressa gällande releaser.

Fasiken vbg_snake - du borde nästan bli spåman då du gissar så grymt bra - även om det blev en aningen fel i din gissning - 545 förbestälda är det som gäller, 545 personer som nu till jul i stället för bara 5'an för collection boxen med 5+1 skivor samt en present som tack för att dom väntat!!

Men annars var det kul att se att du fortfarande hugger som den "orm" du är så fort som du får chansen!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-11-21, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jorraw
massa text................

"Jorraw"

Helt rätt - GR5 släpps i mitten av December 2007 world wide, en film som blir ca 60min lång + ca 90min högkvalitets bonus material!!

Kort info i från producenterna:
*Uppsala run 3 1/2, its not even a record attempt, just the way back home quicker then ever...
*Nürburgring attack... (BTG under 7.40??, BTG under 7.30??, BTG under 7.20?? )
*Hayabusa fun...
*Jump the Hornsgatan...
*GIS2 - Ghostrider In Subaru 2, the hardcore version...
*The Swedish Police murder attempt on Ghostrider...
*The challenge - GR vs Potatoes mc... (sjukare än så här blir det inte med 2 motorcyklar inblandade)
+ other scenes with police chases etc and bonus material...

Och dom som som har förbeställt GR5 filmen på den officiella GR hemsidan kommer att få en begränsad "collection box" som består av GR1-5 + 1 extra dvd + 1 present för enormt tålamod rörande leveransen av GR5!!

Mvh,
/Fürstenhoff.
Citera
2007-11-21, 23:56
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Och dom som som har förbeställt GR5 filmen på den officiella GR hemsidan kommer att få en begränsad "collection box" som består av GR1-5 + 1 extra dvd + 1 present för enormt tålamod rörande leveransen av GR5!!

Mvh,
/Fürstenhoff.

Gäller det om man förhandsbokar filmen nu också?
Citera
2007-11-22, 00:21
Medlem
Celles avatar
Citat:
*The Swedish Police murder attempt on Ghostrider...
Har för mig att dom bara stödjer sig mot Polislagen paragraf 10, så ingen falsk marknadsföring nu tack.
Citera
2007-11-22, 00:40
Medlem
Citat:

Helt rätt - GR5 släpps i mitten av December 2007 world wide, en film som blir ca 60min lång + ca 90min högkvalitets bonus material!!

Blabla info

Det var ju lite kul nyheter igen men ditt ord verkar inte vara mycket värt just nu. Datum på datum på datum har lovats och en hel film blev ett år försenad?!
Lite ärlighet skulle nog uppskattas ibland!
I stort sett varje gång det varit dags för ny hemsida har det dragit ut något enormt på tiden jämfört med vad som utlovats. Varje gång har gamla "fans" försvunnit och nya har börjat ramla in men nångång lär ju även dom ge upp. En websida byter man ut på några sekunder. Lite irriterande att stänga ner hela sidan såfort en ny skiss har gjorts på den nya.

Läste nånstans förut att du svarade på någon som var lite sur att han skulle maila er men har även provat detta. Ingen respons där heller.
Vill man ha info måste man snoka runt antingen här på flashback eller på sporthoj. Skitdåligt!

Dra lite nytta av kritiken och håll vad som lovas eller säg som det är att något gått åt helvete med antingen planering, hojar eller vad som helst.
Sen förstår väl alla att du inte kommer erkänna vem du är även om det är ganska uppenbart nu för tiden.
Citera
2007-11-22, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ehrw
Det var ju lite kul nyheter igen men ditt ord verkar inte vara mycket värt just nu. Datum på datum på datum har lovats och en hel film blev ett år försenad?!
Lite ärlighet skulle nog uppskattas ibland!
I stort sett varje gång det varit dags för ny hemsida har det dragit ut något enormt på tiden jämfört med vad som utlovats. Varje gång har gamla "fans" försvunnit och nya har börjat ramla in men nångång lär ju även dom ge upp. En websida byter man ut på några sekunder. Lite irriterande att stänga ner hela sidan såfort en ny skiss har gjorts på den nya.

Läste nånstans förut att du svarade på någon som var lite sur att han skulle maila er men har även provat detta. Ingen respons där heller.
Vill man ha info måste man snoka runt antingen här på flashback eller på sporthoj. Skitdåligt!

Dra lite nytta av kritiken och håll vad som lovas eller säg som det är att något gått åt helvete med antingen planering, hojar eller vad som helst.
Sen förstår väl alla att du inte kommer erkänna vem du är även om det är ganska uppenbart nu för tiden.

Helt rätt det du skriver - något som alla som är inblandade i GR filmerna har insett med en klar förändring på G!! *tummenupp*

/Fürstenhoff.
Citera
2007-11-22, 01:46
Bannlyst
Jag vet att det fanns minst en annan förare till, han hetter Johan i förnamn. Farsan ville inte säga mer men han kände honom, rätt fräckt när man fick se det på film.
Citera
2007-11-22, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lazimo
Jag vet att det fanns minst en annan förare till, han hetter Johan i förnamn. Farsan ville inte säga mer men han kände honom, rätt fräckt när man fick se det på film.

Har ALDRIG och det kommer ALDRIG att finnas en förare som hetat eller heter Johan i förnamn som medverkat i ngn av GR filmerna så ta gärna ett snack med farsan igen!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-11-22, 07:03
Medlem
GentlemanJacks avatar
Ingen aning om det stämmer...men en garagekompis här i omr pratade om att gr kört mellan v-ås & sthlm? stämmer det? (bara nyfiken) det har inte skett någon form av action åt vårt håll sen dackefejden.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in