Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-04, 22:52
Medlem
Hej
Undrar lite varför inte "kom ihåg mig" funktionen inte funkar för mig?! Jag måste logga in varje gång jag går in i forumet...någon inställning hos mig eller hos er?

/lill-lapp
Citera
2004-09-04, 22:55
Medlem
Namblas avatar
Har alltid funkat för mig, har inte behövt logga in på hela sommaren. Du kanske bör kolla i trådarna som berör den nya adressen till FB och de tillhörande problemen som vi då fick.
Citera
2004-09-04, 23:00
Medlem
Testa att rensa alla cookies sen gå in på forumet igen, sen välj "logga in automatiskt". Stäng ner rutan och gå in i forumet igen för att sen om det fungerar.
Citera
2004-09-04, 23:01
Medlem
jrosens avatar
Citat:
0.5. Genom att använda sökfunktionen, så kan du ofta få fram svar på de frågor som du undrar över. Detta forum har funnits sedan våren 2000, och har över en miljon inlägg. Genom att göra en sökning på ämnet, innan du ställer frågan, så hjälper du till att höja kvaliteten här i forumet. Posta endast frågor som inte har ställts tidigare, alternativt inte har besvarats.

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=144250
Det finns otaligt om detta! Lär dig använda SÖK
Citera
2004-09-10, 23:15
Medlem
Provat allt..men

Inte får jag det att funka...blir t om utloggad mellan olika forum(inne i FB)!! Visst är sök en jättebra funktion! Om det nu inte är så att den inte heller funkar för mig..kommer till sidan där det står att jag inte är inloggad varje gång jag försöker göra ett sök.

Nåväl, får väl stå ut med att det är så här för mig. Kanske ordnar sig tills nästa formatering av burken.

MVH
lill-lapp

PS; Du "jrosen" innan du surnar till och skriker "använd SÖK" en gång till så kanske du kan fundera att man kanske gjort det....blir så lack när nån gormar helt i onödan.
Citera
2004-09-10, 23:22
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Se till att du är inne på rätt adress! Det skall vara http://forum.flashback.info/scandinavia/ och inget annat! Kolla NOGA så att inget extra / smugit sig in mellan info och scandinavia!

För många har problemet löst sig iom det.

Lycka till!

PS. Jag såg inte din ändring förut.
Citat:
Ursprungligen postat av lill-lapp
Du "jrosen" innan du surnar till och skriker "använd SÖK" en gång till så kanske du kan fundera att man kanske gjort det....blir så lack när nån gormar helt i onödan.
Inte vara så arg nu lill-lapp! Ca. 537 pers har haft samma problem som du och ca hälften (jag överdriver) har ställt samma fråga som du. Med 99.99 % säkerhet så kan jag säga att du säkert funnit lösningen på ditt problem utan att ha behövt skapa en tråd till om samma ämne. Till saken hör ju oxo att jrosen gav dig länken till ett inlägg där lösningen med all säkerhet finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in