2011-03-05, 11:46
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-crazy
Tycker verkligen du ska ge honom en chans, jag tillhör själv en av de "fula" och vi får väldigt sällan chansen att visa tjejerna att vi har en underbar personlighet då vi oftast blir ratade pga vårt utseende innan vi ens kommit förbi ett "Hej". Hoppas innerligt för hans skull att du ger det en chans, vi fula förtjänar kärlek vi med även om standard är att vi inte får någon och får leva våra liv i ensamhet. Oroa dig inte för att du eventuellt kommer dumpa honom i framtiden, för det är bättre att ha haft kärlek och förlorat den än att aldrig få uppleva kärlek i sitt liv.

Detta koncept kanske är väldigt främmande för dig som "snygg" du kan ju alltid hitta en annan kille runt hörnet när du tröttnat, men vi fula får inte så många chanser till kärlek i livet så snälla ge denna killen en chans du kanske är hans enda möjlighet till kärlek han nånsin kommer uppleva i sitt liv varför förneka honom detta bara för att du är utseendefixerad, han har ju trots att lyckas med konsttycket att visa sin insida för dig och det är ju insidan som räknas, den kommer alltid vara lika underbar. Ger du bara honom en chans så kommer han bli snygg i dina ögon, för det är bara din åsikt som räknas, vad andra tycker om honom ska du strunta i. Han kommer säkert vara den bästa pojkvän du någonsin haft om du bara ger honom en chans.

Hjälp låter som något en seriemördare skulle kunna säga medan han har tjejen bakbunden och med munkavle bak i sin van.

TS kan ju inte tvinga sig själv till att vara med en kille hon inte tycker om, bara för att "de fula minsann också förtjänar en chans!". Att strunta i vad andra tycker om man själv gillar honom är dock ett bra råd, om man har modet till det.
Citera
2011-03-05, 12:48
Medlem
Du kommer tycka han är snygg så länge du är kär, men sen när förälskelsen lagt sig är förtrollningen bruten, och han kommer vara ful igen
Citera
2011-03-05, 19:53
Medlem
Cakures avatar
Du borde lära dig att stå upp för dig själv och strunta i vad folk runt i kring dig tycker. Denna tråd var larvig, du har en uppenbarligen jätte fin kille som är intresserad av dig som du tror att du gillar, dvs du är i en sits som så många andra önskar att de var. Vad klagar du om? och vad fan innebär "ful" är han inte den här sterotypiske snygge killen som alla tjejer trånar efter, well, fine! Det är väll bara ett jävligt stort plus.
Citera
2011-03-05, 20:03
Medlem
FlyingWelshmans avatar
Känner du dig attraherad av honom så skit i utseendet och kör på. Finns det ingen attraktion mellan er så är det bättre att sätta den gränsen så tidigt som möjligt.

Du kan ju faktiskt ha hittat en bra vän istället för en partner.
Citera
2011-03-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Hjälp låter som något en seriemördare skulle kunna säga medan han har tjejen bakbunden och med munkavle bak i sin van.

TS kan ju inte tvinga sig själv till att vara med en kille hon inte tycker om, bara för att "de fula minsann också förtjänar en chans!". Att strunta i vad andra tycker om man själv gillar honom är dock ett bra råd, om man har modet till det.

Seriemördare Tack för den Identifierar mig dock med de "fula" inte för att jag själv tycker jag är ful egentligen (tycker jag ser helt ok ut), utan för att väldigt många tjejer uppgett mitt utseende som anledning när dom dissat mig. Och med tiden blir man ju lite av en cyniker.
Citera
2011-03-05, 21:04
Medlem
För min del så blir jag oftast intresserad av någon på grund av något helt annat än utseendet, personen är trevlig att prata med, charmar mig eller liknande. Om jag då blir kär så blir den personen attraktiv i mina ögon. Om jag är kär är jag attraherad av hela personen, och jag reflekterar sällan över om jag "objektivt" sett skulle tycka han är snygg eller om andra personer skulle tycka han är snygg.

Självklart kan jag notera en snygg kille, men huruvida jag blir intresserad efter det första ögonkastet beror mer på utstrålning och hur han är som person än utseendet. Är jag attraherad av personen så blir han attraktiv i mina ögon.

Uppenbarligen verkar det dock vara väldigt olika. Men om folk skulle bara gå på utseendet i första hand hela tiden så tror jag inte det skulle bli många långvariga relationer. Min uppfattning är att det krävs mer än fysisk attraktion för ett hållbart förhållande.
Citera
2011-03-06, 04:49
Bannlyst
Är det dialekten "go götlaborjare" som du föll för eller?
http://www.youtube.com/watch?v=0LUWh-GSuGE

Vad har ni gemensamt? Du verkar vara en sån där ytlig pingla och den "goa götlaborjaren" verkar mest vara någon go gubbe som är ful men med lite innehåll?
Jag tror inte det fungerar, jag menar kan du ens sköta ett hushåll och ta hand om barn?
Citera
2011-03-07, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Watchman
Är det dialekten "go götlaborjare" som du föll för eller?
http://www.youtube.com/watch?v=0LUWh-GSuGEJag tror inte det fungerar, jag menar kan du ens sköta ett hushåll och ta hand om barn?

Ser inte riktigt relevansen för frågeställningen?
Citera
2011-03-07, 09:05
Medlem
Ser bra ut och går oftast efter personlighet men har märkt att vara med " fula" tjejer funkar inte =/
mycket svartsjuka, nojjiga osv osv osv

Testat ett antal gånger och alltid samma visa......
Citera
2011-03-07, 19:19
Medlem
flexschemas avatar
Ta chansen. Så, nu har jag sagt det. Du måste göra det nu!
Citera
2011-03-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flexschema
Ta chansen. Så, nu har jag sagt det. Du måste göra det nu!

Blir nog inte så mycket med det, känner tyvärr ingen vidare attraktion, vill verkligen göra detta och försöker intala mig att jag gör det men det vill sig liksom inte
Citera
2011-03-13, 00:25
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franscesca
Blir nog inte så mycket med det, känner tyvärr ingen vidare attraktion, vill verkligen göra detta och försöker intala mig att jag gör det men det vill sig liksom inte

Va fan du kunde väl ha sagt det på en gång! Nu har man trott det varit något på gång mellan oss och så gör du såhär :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in