2011-03-01, 22:38
Medlem
Jag behöver lite råd tror jag. Kosttillskott med Ephedra (har beställt på nätet och sitter med burkarna framför mig..), hur väl funkar det som hungerdämpande? Någon som har testat och vill dela med sig?

Vet inte om det är rätt ställe för denna fråga men jag gör ett försök
Senast redigerad av Kali75 2011-03-01 kl. 22:41.
Citera
2011-03-01, 22:49
Medlem
Med tanke på att du kan dö av dom, så lär du iaf bli smalare... faktum är att du bör vara rätt säker på att du inte tex har något hjärtfel å en hel del annat innan du börjar stoppa i dig dom..dom dämpar hunger, ja.
Citera
2011-03-01, 22:55
Medlem
Dö hoppas jag att jag slipper. Jag vet att ephedra är förenat med viss risk, men jag är säker (så säker man nu kan vara) på att hjärtat är friskt i a f. Huvudet kanske inte är riktigt riktigt med tanke på att jag är villig att stoppa i mig snart vad som helst bara jag blir av med några kilon. Jag vet, jag är lite störd..
Citera
2011-03-01, 23:08
Medlem
Det tvivlar jag på att du är...snarare idealet isf..
Citera
2011-03-01, 23:10
Medlem
AldoRaines avatar
Tänker du knapra Ephedra hela livet?
Citera
2011-03-02, 14:32
Medlem
tapirs avatar
Ät tabletterna, ät mindre mat = resultat
Citera
2011-03-02, 14:54
Medlem
asdf011s avatar
Har faktiskt själv länge varit sugen på att testa ephedra, så jag undrar samma som TS.

Och: Blir man väldigt pigg på ephedra? Hur är det jämfört med koffein? Vill också veta exakt vilken ephedraprodukt som testats, då det ju finns flera olika.
Citera
2011-03-02, 18:11
Medlem
PowerPlants avatar
Vart köpte du dina tabletter TS? Ingen svensk sida va?
Citera
2011-03-03, 21:16
Medlem
Tabletterna är inte köpta på en svensk sida. Får man skriva ut sidans namn eller? Jag köpte två olika sorters tabletter. I ena sorten var det ephedra och i den andra sorten var det synephrine. Bestämde mig för att testa synephrine först och köra på det några veckor. Har nu ätit dem i två dagar och känner absolut att något händer med kroppen. Lite extra hjärtklappning, "kryp i kroppen". Positivt eller inte återstår att se... Ska försöka träna 5-6 dagar/vecka (löpning, styrka, dans). Och äta vettigt så klart.

Igår blev det alkohol och jag vet inte om det var kombinationen med tabletter som gjorde att jag inte sov en blund. Eller sällskapet Hur som helst, vaken hela natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in