• 1
  • 2
2011-03-01, 19:07
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Om det helt plötsligt blir dubbelt så skönt, då har kondomen spruckit.
Min erfarenhet också, det känns mer när gummit spricker.
Citera
2011-03-01, 20:15
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireatwill24
Alla ni som svarat, är ni inte rädda att ni gör tjejen gravid? Har det aldrig hänt? :P

Fråga 1:
Nej, jag är inte "rädd" för att göra tjejen gravid.
Det skulle inte vara första gången någon blev gravid på den här planeten och jag vet vad barn är för något, så jag förstår inte riktigt vad det skulle finnas att vara rädd för. Men eftersom jag inte har några planer på att skaffa barn så jag skulle inte uppskatta det.

Fråga 2:
Det har inte hänt på grund av en sprucken kondom, men ett par gånger på grund av att P-piller inte heller är 100% säkra, men det är däremot abort (Även om det inte haft full effekt på första försöket varje gång.)...
Citera
2011-03-01, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Fråga 2:
Det har inte hänt på grund av en sprucken kondom, men ett par gånger på grund av att P-piller inte heller är 100% säkra, men det är däremot abort (Även om det inte haft full effekt på första försöket varje gång.)...

Har kvinnorna varit med på abort alla gånger då? Eller har du behövt övertala dem?
Citera
2011-03-01, 20:49
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Har kvinnorna varit med på abort alla gånger då? Eller har du behövt övertala dem?

Det har aldrig ens varit tal om att fortsätta graviditeten från någon av dem och jag tror inte heller på att övertala någon att göra abort. Det är nog inte särskilt roligt för en kvinna att genomgå den typen av ingrepp, men alternativet hade inte varit särskilt intressant heller om man säger så.

Den här planeten är redan full av oplanerade barn och det behövs knappast fler.
Citera
2011-03-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Det har aldrig ens varit tal om att fortsätta graviditeten från någon av dem och jag tror inte heller på att övertala någon att göra abort. Det är nog inte särskilt roligt för en kvinna att genomgå den typen av ingrepp, men alternativet hade inte varit särskilt intressant heller om man säger så.

Den här planeten är redan full av oplanerade barn och det behövs knappast fler.

Okej! Tack så mycket!
Citera
2011-03-01, 22:53
Medlem
MrBlehs avatar
När det hände mig insåg jag det endast för att det blev ju helt mycket skönare när den sprack :P
Citera
2011-03-01, 22:59
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Har du aldrig gjort någon med barn då? :P
Dagen-efter-piller är däremot en jävligt bra uppfinning
Citera
2011-03-01, 23:38
Medlem
AceDareys avatar
Du behöver inte fundera på om kondomen spricker eller ej, det brukar visa sig inom en period av nio månader.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in