Citat:
Ursprungligen postat av nVc
Som sagt, det vi snackade om är att vi inte har observerat makroevolution. Vi har inte sett att en art bildas från en annan "med våra egna ögon". Att makroevolution är mikroevolution flera gånger om har inte med saken att göra.
Produktionen av ord och åter ord är inte svar på frågan. Häng inte upp dig så patetiskt på att vetenskapen ännu inte har alla teorier lösta. Med din inställning skulle du inte ens ha hörtalas om Darwin eller mikroevolution och framför allt inte makroevolution.
Gläds med vetenskapen och släng hjärnspökena.
Så, NvC med egna ord och med lite sunt förnuft -
Vad skulle kunna få dig att sluta tro på Gud?