2011-03-03, 03:11
Medlem
TeddyDanielss avatar
Skulle vara kul att hra vad ni tror om NOMI i det halvlnga loppet? Dvs efter 70. Har bekanta som har dragit sig tillbaka frn lneslavandet och enbart sysslar p aktier numera. De tror att den kan n 100. r de helt frn vettet eller vad tror ni? Detta r personer med bra koll skulle jag vga sga. Jag sjlv har ingenting alls att sga om NOMI men r sugen p att lgga till den i portfljen. Girig svenne som man r.
2011-03-03, 15:54
Medlem
Jag slde Nordic mines idag, men kommer kpa tillbaka vid eventuell dipp.
2011-03-03, 16:00
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iblovi
Jag slde Nordic mines idag, men kommer kpa tillbaka vid eventuell dipp.
Slde 1/8 av innehavet jag med. Blev en fin vinst p 129% :P
2011-03-04, 12:22
Medlem
Grim-s avatar
Oron i mellanstern verkar inte rra Nordic Mines i ryggen utan de fortstter blint leta efter sitt guld. Det knns som ett skert innehav fram tills delrsrapporten i maj. Jag tror p konstant kning tills dess och plausibelt lngre n s. Behller
2011-03-04, 13:34
Medlem
Hej,

Relativt ny p aktier och framfrallt gruvbolag. Har frskt tyda en press release fr ett kanadensiskt bolag men frstr inte riktigt om det r bra/dligt eller inget alls.

Om ngon kunnig inom metaller kan hjlpa mig vore det guld.

Press releasen finns hr, http://www.stockwatch.com/News/Item....l=ADT&region=C

Stort tack p frhand.
2011-03-07, 10:11
Medlem
Grim-s avatar
Kursen 70 r ndd och Nomi r klart fr gruvstart:

https://www.avanza.se/aza/press/pres...F6rsta%20sidan
2011-03-14, 12:20
Medlem
dr.Valiums avatar
*bump*

Hur ser prospekterna ut nu efter krisen i Japan & Mellanstern/Nordafrika?

Kp? Behll? Eller slj?

Kommer kursen att dyka - eller ska man ha is i magen tro?

Mvh Dr.
2011-03-19, 12:20
Medlem
Ser ut som att vi brjar hmta oss efter japan igen. Tror p stadig kning fram till sommaren nu.
2011-05-13, 01:24
Medlem
Ferres avatar
Bumpar. Hur tror ni det ser ut fram till slutet av sommaren. Aktien ligger vl p det lgsta p 3 mnader. Senast p 55 kr. Enligt en "expert" p Avanza Forum idag s var det enligt honom noll risk med denna aktie. Han var s sker p att Nordic Mines skulle producera.

r det dags att g in? Kan vldigt lite om aktier men tror ni att den kan sjunka nnu lgre?
2011-05-14, 02:27
Medlem
Simaxs avatar
r ocks rtt intresserad av Nordic Mines. De har tyvrr lite fr bra siffror fr i r fr att det ska knnas som en bra fortsatt investering. Men vad sger experterna om den hr egentligen?
2011-05-14, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simax
r ocks rtt intresserad av Nordic Mines. De har tyvrr lite fr bra siffror fr i r fr att det ska knnas som en bra fortsatt investering. Men vad sger experterna om den hr egentligen?

Experterna sger att det r fr sent att kpa aktien nr gruvan r i full produktion och vi har sett bde produktionsrapporter och resultatrapporter, tminstone om man frvntar sig riktigt god vrdeutveckling. Tget har redan gtt d.
2011-05-14, 10:48
Moderator
Semesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferre
Bumpar. Hur tror ni det ser ut fram till slutet av sommaren. Aktien ligger vl p det lgsta p 3 mnader. Senast p 55 kr. Enligt en "expert" p Avanza Forum idag s var det enligt honom noll risk med denna aktie. Han var s sker p att Nordic Mines skulle producera.

r det dags att g in? Kan vldigt lite om aktier men tror ni att den kan sjunka nnu lgre?
r rtt sker p att merparten av fredagens 10%-iga kning kom frn det uttalandet. Kp allts inte nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in