2012-01-16, 23:01
Medlem
blodpalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Grymt stabilt! Hoppas på att återfinna samma motivation. Var hade du lagt din någonstans?

Den kom fram när jag insåg att det inte hänt så mycket på framgångsfronten under november december, så då blir det bara att kötta lite. Titta på lite motivationsfilmer och kläm på magfettet så vill man inget annat än att ut och spring

edit: Wohoo, 1200 svar, det trodde jag inte när jag skapade den här journalen...
Senast redigerad av blodpalt 2012-01-16 kl. 23:03.
Citera
2012-01-16, 23:52
Medlem
walloftexts avatar
imponerande blodpalt. du är sanningen stark som en björn. men jag tror du måste gå ner i vikt.
Citera
2012-01-17, 00:03
Medlem
Pankreatits avatar
~ii~ii~ii~
l----------l
l----------l
l----------l

1200 tårta till blödar'n!
Citera
2012-01-17, 00:48
Medlem
blodpalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walloftext
imponerande blodpalt. du är sanningen stark som en björn. men jag tror du måste gå ner i vikt.

Hej du! Har du hittat det på wikipedia eller varför tycker du det? Har du sett de senaste dagsformsbilderna? Tack för komplimangen!

Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
~ii~ii~ii~
l----------l
l----------l
l----------l

1200 tårta till blödar'n!

:likeaboss:
Citera
2012-01-17, 01:06
Medlem
walloftexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodpalt
Hej du! Har du hittat det på wikipedia eller varför tycker du det? Har du sett de senaste dagsformsbilderna? Tack för komplimangen!
hej blodpalt.
nej sån info har jag inte hittat på wikipedia jag kör på sunt förnuft här. du väger över 80kg. det är mycket. hur lång är du? man ska helst väga längd minus 110.

du kanske är i bra form ändå. jag har inte sett bild. kör du rent? mycket biverkningar på olagliga preparat.
Ta vara på dig.
Citera
2012-01-17, 01:15
Medlem
blodpalts avatar
Citat:
hej blodpalt.
nej sån info har jag inte hittat på wikipedia jag kör på sunt förnuft här. du väger över 80kg. det är mycket. hur lång är du? man ska helst väga längd minus 110.

du kanske är i bra form ändå. jag har inte sett bild. kör du rent? mycket biverkningar på olagliga preparat.
Ta vara på dig.

Hej Walle!

Jag är runt 181 lång, så då borde jag alltså väga 70 pannor enligt dig? Det är skitlite vettu... Finns bilder i tråden, jag är ren som ett nyfött barn.
Citera
2012-01-17, 01:17
Medlem
walloftexts avatar
ja det bästa vore kring 70 för en fin fysik. men om man inte har ambitioner att stå på en scen kan man såklart unna sig lite trivselkilogram.

bra att du är ren. många säger så och lurar sig själv. jag hoppas på dig. kör så den ryker.
Citera
2012-01-17, 08:39
Medlem
ktorums avatar
Citat:
ja det bästa vore kring 70 för en fin fysik. men om man inte har ambitioner att stå på en scen kan man såklart unna sig lite trivselkilogram.

bra att du är ren. många säger så och lurar sig själv. jag hoppas på dig. kör så den ryker.
Akta så du inte bränner av den helt bara!
Citera
2012-01-17, 09:50
Medlem
blodpalts avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Akta så du inte bränner av den helt bara!

Dagens första pass: "Man blir inte tight som en tiger av att sitta hemma och spela StarcraftII."

Min kompis löparapp säger 8km på 29.09, men jag skulle säga att vi max sprang 7 km, så fort gick det inte. Tror inte den har mer fel än så, och 4.10 per km får räknas som bra om det stämmer, det kändes ganska lätt... Gör om det imorgon.
Citera
2012-01-17, 13:47
Medlem
blodpalts avatar
Dagens andra pass:

Vikt: 81.5 mycket vätska.

Knäböj: med böjskor.
6x60
10x80
5x90
3x100
1x110
1x120

Kändes rätt tungt efter löppasset, så jag slutade här. Ingen idé att stressa sönder kroppen i onödan, 120 kändes dock inte jättetungt, men 130 hade varit på håret.

Tricepspress i kabel:
12
12
12
12
12

Smalbänk i Smith:
15x29
10x39
6x49
5x49
5x49
3x49
10x29

I morgon ska jag se till att äta och hinna vila lite mellan löpningen och gymmet, hade lite för lite energi för detta.
Citera
2012-01-18, 09:53
Medlem
blodpalts avatar
Dagens pass 1:

Dagens themesong.

Det var så halt att han hade tvekat att springa. Hon tyckte tydligen att det var nog med is.

Ni fattar nog... That's why they call him Ice man, cause that's the way he flies. Ice cold. No mistakes.

Typ 4.8 km, 27 minuter, så runt 6 min/km. Långsamt, men skitjobbigt eftersom det var så halt.
Citera
2012-01-18, 11:03
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodpalt
Dagens pass 1:

Dagens themesong.

Det var så halt att han hade tvekat att springa. Hon tyckte tydligen att det var nog med is.

Ni fattar nog... That's why they call him Ice man, cause that's the way he flies. Ice cold. No mistakes.

Typ 4.8 km, 27 minuter, så runt 6 min/km. Långsamt, men skitjobbigt eftersom det var så halt.

Awsome!

När du är klar så kommer denna att passa bättre: http://www.youtube.com/watch?v=GFLGRidfFo4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in