Jag har aldrig haft nån sexleksak men funderar på att köpa, men funderar på var jag ska gömma dom. Jag är så blyg av mig. Fler som inte är så öppna med sånt? Eller hur är ni?
Inte för att jag har nån sexleksak heller då, men du skulle ju
kunna göra en klassiker och gömma den / dom under säng madrassen
eller så skulle du ju bara kunna lägga dom i nån byrolåda som du alldrig
brukar använda.
Har en bag under sängen där jag har diverse redskap och leksaker, geishakulor & en butt plug i nattduksbordet och en reday to go - påse med 1 dildo + glidmedel.
Nej jag bor inte hemma. Men mina föräldrar är inte blyga med att leta runt om det är nåt dom letar efter.
Jag har en liten bus-&-kul- låda i samma låda som mina underkläder. Där har jag svårt att tänka mig att dina föräldrar skulle kolla. Och gör dom det så vete fan...
Köp ett kassaskrin i plåt där du kan lägga den. Kan gömma kassaskrinet långt inne garderoben.
Kan ju annars skaffa en avlång pappkartong som du kan lägga dildon i. Annars är en nessesär relativt bra - kan du ju ha i byrålådan. Där brukarn man väl inte gå o snoka?
Fixa så du på något sätt kan låsa en låda/skåp, där kan du förvara din grejer och ingen annan behöver öppna den. Frågar någon vad det är kan du bara hitta på någon ursäkt, t.ex. att du förvarar personliga saker där som du inte vill bli av med vid ev. inbrott.
Gömma? Nej. Finns inte på världskartan att jag skulle gömma saker för att de inte ska hittas, faktiskt. Däremot ligger de inte öppet och skräpar heller, numera.
Jag är vuxen och har vilka saker jag vill, var jag vill. Om nån skulle rota i min garderob/låda och hitta mina smartballs eller nån annan lattjo pryl är det väl de som ska skämmas, inte jag. Så enkelt är det. Men jag glömmer dem heller inte framme på handfatet, då jag har rätt litet barn hemmaboende och ett vuxet barn som kommer nästan dagligen. Finns heller ingen anledning att presentera saker i någons face.
Däremot hände det, när minsta sonen var liten, att jag glömt en rabbit framme på sängbordet där den stod efter avtvätt. Det var väl inte helt kul när han kom med den i handen, givetvis igång för han kom åt startvredet, och sa "Oj!" när jag satt och fikade med en granne jag inte kände så väl. Men en axelryckning och ett "tack" löste den situationen, ingen kommentar behövdes ytterligare.
När han däremot lekte på golvet med ett ägg han hittat i min garderob och skrattade så han kiknade åt att det hoppade omkring (fullt ös på vredet) så kunde jag inte låta bli att skratta också. Efter det la jag grejorna lite högre upp i garderoben, även om han egentligen inte hade där att göra.
Så mitt förslag är: Skaffa en lattjolajban-låda och ha under sängen. Med ett hänglås på om du är blyg.