2011-02-28, 08:12
Medlem
Det har gått en månad , 31 dagar och hon skrev nu på morgongen.
'' Kan du sluta ringa doltnummer till mig???''
fast jag inte har ringt, tycker det är mycket märkligt

Antingen ljuger hon eller så är hon paranoid. Akta dig.
Citera
2011-02-28, 08:14
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Du måste vara ok oavsett om hon går fram till dig eller inte, om du känner för det, så gör det, ett hej är trots allt bara ett hej.

Det där ett är manipulativt drag hos ditt ex, där hon rentav anklagar dig till att ha ringt henne från dolt nummer, och ett billigt sett för henne att få kommunikation med dig. Får jag fråga vem av er som gjorde slut?
Det var jag som gjorde slut, om du vill veta varför så kan du skicka pm till mig, detta är mycket komplicerat
Citera
2011-02-28, 08:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mohammedpolis
Det var jag som gjorde slut, om du vill veta varför så kan du skicka pm till mig, detta är mycket komplicerat

Alltså, vill du inte ha kontakt med henne så får du ju avspisa henne.
Citera
2011-02-28, 08:23
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnitzel Fritz
Alltså, vill du inte ha kontakt med henne så får du ju avspisa henne.

Yes, jag tänker inte ens på henne, hon betyder inget för mig
Citera
2011-02-28, 08:23
Medlem
LéKrisss avatar
Svara på sms:en som om du väntade dig dem, typ "varsågod, tänkte väl att du skulle gilla dem", "ja vi ses snart igen vackraste, längtar".
Om hon frågar vad du sysslar med säger du "oj, vilken miss, jag råkade visst svara till fel person".
Elakt, men hon får skylla sig själv, det var hon som började.
Citera
2011-02-28, 08:27
Medlem
Eller så ber du helt enkelt en tjejkompis ringa och låtsas vara din nya tjej. Be henne skälla lite osv pga "smsen" exet har skickat till dig.
Citera
2011-02-28, 08:28
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohammedpolis

Det har gått en månad , 31 dagar och hon skrev nu på morgongen.
'' Kan du sluta ringa doltnummer till mig???''
fast jag inte har ringt, tycker det är mycket märkligt

Jag tar tillbaka vad jag nyss skrev, hon är tydligen lite rubbad. Ge henne ingen respons alls, det här är inte ett spel du kan vinna om du ger dig in i det.
Citera
2011-02-28, 08:39
Medlem
KollaPolskis avatar
Kan du inte blockera hennes nummer på din mobil?
Brukar vara den optimala dissen
Citera
2011-02-28, 08:42
Medlem
KaptenHadocks avatar
ring henne och säg åt henne att ta bort ditt nummer och sluta bete sig så patetiskt
Citera
2011-02-28, 09:20
Medlem
Säg till henne att du raderat hennes nummer ur telefonboken och att du tappat en dejt på grund av hennes "felskickade" sms.
Be henne ta bort ditt nummer också och se vad resultatet blir.
Hon kommer bli knäckt av att du raderat henne och därför kommer förmodligen resultatet bli att hon gör något större än att fejka felskickade sms och då blir det också uppenbart att hon är ute efter att få tillbaka dig (även om det var hon som gjorde slut, ja).
Sen har du henne där du vill ha henne.
Citera
2011-02-28, 10:02
Medlem
Diablesss avatar
Så uppenbart och tillgjort att det blir patetiskt. Hon vill göra dig svartsjuk, oavsett om hon verkligen har träffar en annan kille eller bara hittar på. Att hon dessutom mer än gärna tycks dra igång små tjafs med dig är ett desperat försöka att hålla kvar kontakten med dig in i det sista.
Citera
2011-02-28, 10:28
Medlem
Forbliranonyms avatar
Tjejer brukar göra så, det bästa är att ringa henne på valfri tid och be henne radera ditt nummer så du slipper höra nått mer av henne. Hon vill bara få dig svartsjuk, gå fan inte på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in