Big Brother produktionen vill ju ha hjälp med sitt program, i denna tråd kan vi posta och diskutera dom förslagen vi skickat in till dom (dom har ju detta som en tävling för oss tittare)
Vi lär väl ha en del kul uppslag att skicka in till dom och här diskuterar vi dom!
Mitt eget bidrag jag skickat till dom är kanske inte en ren tävling/utmaning men dock en enligt mig episk händelse som jag hade väldigt förnöjsamt observerat med stort intresse.
Detta skickade in:
Hej!
Följer med stort intresse det pågående spektaklet Big Brother på er kanal 11.
Har ett tips till er om ni verkligen vill göra EPISK tv historia och ett litet men ack så äkta socialt experiment med era deltagare!
Nämligen:
Det brukar vara standard att deltagarna har fest på Söndagens "veckofinal" vad vore då inte bättre än att informera tittarna som vanligt att det kommer bjudas på fest men att ni som Big Brother helt sonika byter ut etiketter och dylikt på flaskor burkar osv så att deltagarna får icke alkoholhaltiga drycker och sedan har vi ett socialt placebo experiment i full fart!
sen kan ni ju anordna div. klassiska fylletävlingar till detta: ägg i sked, snurra runt pinne osv.
Hade varit enormt intressant att se detta och ni hade gjort tv-historia!
Mvh. Mikolino
[/b][/b]
Vad tycker ni? hade inte detta verkligen varit bra tv