2011-02-28, 06:41
Medlem
Big Brother produktionen vill ju ha hjälp med sitt program, i denna tråd kan vi posta och diskutera dom förslagen vi skickat in till dom (dom har ju detta som en tävling för oss tittare)

Vi lär väl ha en del kul uppslag att skicka in till dom och här diskuterar vi dom!

Mitt eget bidrag jag skickat till dom är kanske inte en ren tävling/utmaning men dock en enligt mig episk händelse som jag hade väldigt förnöjsamt observerat med stort intresse.

Detta skickade in:

Hej!

Följer med stort intresse det pågående spektaklet Big Brother på er kanal 11.

Har ett tips till er om ni verkligen vill göra EPISK tv historia och ett litet men ack så äkta socialt experiment med era deltagare!

Nämligen:

Det brukar vara standard att deltagarna har fest på Söndagens "veckofinal" vad vore då inte bättre än att informera tittarna som vanligt att det kommer bjudas på fest men att ni som Big Brother helt sonika byter ut etiketter och dylikt på flaskor burkar osv så att deltagarna får icke alkoholhaltiga drycker och sedan har vi ett socialt placebo experiment i full fart!

sen kan ni ju anordna div. klassiska fylletävlingar till detta: ägg i sked, snurra runt pinne osv.

Hade varit enormt intressant att se detta och ni hade gjort tv-historia!

Mvh. Mikolino
[/b][/b]

Vad tycker ni? hade inte detta verkligen varit bra tv
Citera
2011-02-28, 07:16
Medlem
LikeAGloves avatar
Testade inte Kanal 5 detta i 2003's årgång? Men jo det hade vart skoj att beskåda
Citera
2011-02-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Testade inte Kanal 5 detta i 2003's årgång? Men jo det hade vart skoj att beskåda

ok,, de hade jag missat helt
Citera
2011-02-28, 09:59
Medlem
=)
Senast redigerad av wibbler 2011-02-28 kl. 10:07.
Citera
2011-02-28, 17:50
Medlem
Vuxenkos avatar
Fyfan så kul, det vore underbart att skåda!

Har tyvärr inget eget tips..
Citera
2011-02-28, 17:53
Medlem
LikeAGloves avatar
När det testades 03 listade ju brorduktig tillika stridspiloten ut att det var fuffens i görningen och förstörde allt roliga. I år tror jag knappast någon av vår skara skulle knäcka den nöten så det hade vart grymt roligt att se
Citera
2011-03-31, 22:16
Medlem
Claysons avatar
Vart som vanligt en värdelös festkväll!

Helt sanslöst vilka dumskallar det måste sitta i produktionen, majoriteten bakom BB-produktionen borde jobba med program som Bonde söker fru och liknande familjeprogram istället för detta.
Citera
2011-03-31, 22:21
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikolino
Big Brother produktionen vill ju ha hjälp med sitt program, i denna tråd kan vi posta och diskutera dom förslagen vi skickat in till dom (dom har ju detta som en tävling för oss tittare)

Vi lär väl ha en del kul uppslag att skicka in till dom och här diskuterar vi dom!

Mitt eget bidrag jag skickat till dom är kanske inte en ren tävling/utmaning men dock en enligt mig episk händelse som jag hade väldigt förnöjsamt observerat med stort intresse.

Detta skickade in:

Hej!

Följer med stort intresse det pågående spektaklet Big Brother på er kanal 11.

Har ett tips till er om ni verkligen vill göra EPISK tv historia och ett litet men ack så äkta socialt experiment med era deltagare!

Nämligen:

Det brukar vara standard att deltagarna har fest på Söndagens "veckofinal" vad vore då inte bättre än att informera tittarna som vanligt att det kommer bjudas på fest men att ni som Big Brother helt sonika byter ut etiketter och dylikt på flaskor burkar osv så att deltagarna får icke alkoholhaltiga drycker och sedan har vi ett socialt placebo experiment i full fart!

sen kan ni ju anordna div. klassiska fylletävlingar till detta: ägg i sked, snurra runt pinne osv.

Hade varit enormt intressant att se detta och ni hade gjort tv-historia!

Mvh. Mikolino
[/b][/b]

Vad tycker ni? hade inte detta verkligen varit bra tv
Placebofylla i direktsänd tv låter bra. Men det borde väl finnas mer spektakulära saker att göra. Skicka in Juholt en vecka, deltagarna har inte en aning om vem han är och väljarna får se vad han går för.
Citera
2011-03-31, 22:29
Medlem
Jeroms avatar
Låt deltagarna ¨få sin veckobudget i en summa (400/pers)...rulla in en bar med bartender och hela skiten dagen innan matinköp och låt deltagarna få beställa hur mycket dom vill. Dom får naturligtvis reda på innan att det är av matbudgeten (vilket dom kommer att skita i efter öl 3) "i morgon är en annan dag"

Vad får vi ut av detta?

1: "kortet" ligger i baret vilket betyder att törstiga personer kan få i sig en del.
2: En kommande vecka utan mat...förutom basvaror som ris och potatis (har ju körts förut)
1+2 = en bra fylla och en jävligt kul vecka med interna bråk mellan de hungriga och törstiga.

Nån med behörighet får gärna posta saxa detta till BB tråden..har inter tillträda dit än
Vore kul å se om nån gillar iden.
Senast redigerad av Jerom 2011-03-31 kl. 22:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in