• 7
  • 8
2011-03-13, 05:15
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
haha ja manhattan, där har man varit många gånger. mest för att efterfesta dock, har aldrig köpt sex, mest för att jag aldrig behövt eller varit singel när jag haft chansen. det är egentligen inget jag tänder på men det står väl på listan saker som man bör ha gjort här i livet.
Fyfan, att efterfesta i Shanghai är verkligen bökigt. Har hänt alltför många gånger att jag hamnat på Dragon Club från kl 4 på morgonen och framåt. Har aldrig köpt sex men det är kul att beskåda alla andra desperata snubbar som kommer dit. Jag menar, de flesta brukar ju få napp runt kl 2 åtminstone, de som hänger ute fortfarande kl 5 eller 6 är fan tragiska.
Citera
2011-03-21, 08:17
Medlem
jag fattar inte, om man ska langa en hora, hur kommer det sig att du INTE trycker henne i analen?
Citera
2011-04-05, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aprilbarn
jag fattar inte, om man ska langa en hora, hur kommer det sig att du INTE trycker henne i analen?

Alla kanske inte tycker om det?

För övrigt så fattar jag inte vad som är så orimligt med att man får en brud att komma så "ofta", och om hon fejkade tror ni verkligen att hon hade velat han hans nummer och träffa honom utan betalning i framtiden? Fiska efter ett visum i all ära, men jag tvekar på att det är så det ligger till, då hade hon nog varit mycket mer på.

Asiater kanske kommer mer jämfört med svenskor, det är iaf min personliga erfarenhet. Kanske har något att göra med att de är trängre och fittan sitter på snedden.
Citera
2011-04-05, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Alla kanske inte tycker om det?

För övrigt så fattar jag inte vad som är så orimligt med att man får en brud att komma så "ofta", och om hon fejkade tror ni verkligen att hon hade velat han hans nummer och träffa honom utan betalning i framtiden? Fiska efter ett visum i all ära, men jag tvekar på att det är så det ligger till, då hade hon nog varit mycket mer på.

Asiater kanske kommer mer jämfört med svenskor, det är iaf min personliga erfarenhet. Kanske har något att göra med att de är trängre och fittan sitter på snedden.

För att hon kanske inte gillar att knulla äckliga gubbar eller desperata ungar varje dag, utan söker desperat chansen att träffa någon rik västerlänning så att hon i alla fall slipper en dag av sitt helvete. Tycker det verkade desperat nog det hon gjorde, tex att fejka 3 gånger. Tur att allt detta är påhitt i alla fall, men sanningen kan ju vara mycket värre.
Citera
2011-04-05, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaketheamazingsnake
För att hon kanske inte gillar att knulla äckliga gubbar eller desperata ungar varje dag, utan söker desperat chansen att träffa någon rik västerlänning så att hon i alla fall slipper en dag av sitt helvete. Tycker det verkade desperat nog det hon gjorde, tex att fejka 3 gånger. Tur att allt detta är påhitt i alla fall, men sanningen kan ju vara mycket värre.

Eller så finns chansen att hon gillar sex och tjänar mer än 1/3 av en normal månadslön på en timme samtidigt som hon får stock.
Senast redigerad av Urandir 2011-04-05 kl. 08:42. Anledning: cpstavning
Citera
2011-04-05, 08:43
Medlem
strategasiats avatar
förstår inte alls den här historien.. du skriver att du vill köpa hora för att du ska få göra din grej men ändå verkar det bli ett standard ligg med både hångel och slick.. yucki yucki.. och hur fan kan du lägga tusen spänn (1000!) i Kina!!! och dessutom på en brud som du inte ens tyckte var snygg?
det här håller inte nånstans.. 0/5
Citera
2011-04-05, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Eller så finns chansen att hon gillar sex och tjänar mer än 1/3 av en normal månadslön på en timme samtidigt som hon får stock.

whatever makes you sleep at night... Nä, jag är ingen moraltant, knulla på! tror dock hans historia är ett fantasifoster.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in