2012-06-17, 11:41
Medlem
120311s avatar
http://op.se/lanet/stromsund/1.4814272-demonstrerade-for-djurforbud

"Närmare ett 30-tal personer demonstrerade under lördagen mot att en norsk kvinna tillåts ha djur i Sverige. Demonstrationen skedde både i Östersund och utanför kvinnans hem.
I Norge har kvinnan belagts med livstids djurförbud."

Antar att det är Aud man demonstrerar mot?
Citera
2012-06-17, 12:32
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 120311
http://op.se/lanet/stromsund/1.4814272-demonstrerade-for-djurforbud

"Närmare ett 30-tal personer demonstrerade under lördagen mot att en norsk kvinna tillåts ha djur i Sverige. Demonstrationen skedde både i Östersund och utanför kvinnans hem.
I Norge har kvinnan belagts med livstids djurförbud."

Antar att det är Aud man demonstrerar mot?

Jepp
Citera
2012-06-19, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downfall991
Och du valjer o tro pa de?

Har du satt vad hon gjort tidigare i norge? Och det ar riktiga bevis de har!

Sen I januari 2012 har hon lyckat doda minst 3 hundar va vi vet. 3 hundar! De kan va mer! Dog de pa grund av en olyckshandelse? This isn't a coincidence!

Hur fan lyckas 3 hundar do under nagra fa manader?

Vart faan har jag påstått att jag tror på henne och går helt på vad hon säger?! Vart skrev jag det??? Svara mig gärna på det! Jag skrev bara att hon hade varit med på nyheterna och pratat om just den hunden. Ville bara informera om att hon varit i tv, om någon var intresserad av att se det och se hur hon ser ut. Man kanske inte ska skriva här när man hört ngt om henne, eller
Citera
2012-06-23, 10:21
Bannlyst
http://st.nu/medelpad/1.4833751-tva-hundar-fordes-bort-efter-inbrott

och nu har några gjort inbrott och tagit två hundar... och hon såg minsann det hela och har lämnat signalement till polisen!! Varför gick hon inte ut och stoppade dem om hon såg dem?? Kanske rädd för att hamna i gårdsbrunn, eller så
Citera
2012-06-23, 10:54
Medlem
apeofspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Det skulle jag med gjort,OM jag hade bott i närheten!! Kvinnan verkar ju sinnessjuk, tydligen så har hon skjutit emot sina grannar i Norge, när dom gått förbi huset hon bodde i.. Undra när hon börjar med det här?
Dom som hyr ut huset till kärringen måste ju oxå va knäppa, för så länge hon betalar hyran så får hon göra vad hon vill.. Vore det mitt hus, åkte hon ut med huvudet först!

mycket snack men ingen verkstad , hur svårt kan det vara och köra till mellersta Sverige , hon bor ju inte vid Riksgränsen precis..
Citera
2012-06-23, 21:53
Medlem
Nu verkar damen vara utan bil:
Länk
Citera
2012-06-23, 22:41
Medlem
apeofspaces avatar
skönt att det finns människor som visar lite civilkurage - trevlig midsommar !
Citera
2012-06-26, 18:55
Medlem
nästan 99% säker på att det inte är hennes bil..
Citera
2012-06-29, 07:31
Medlem
epost72s avatar
Två hundar fördes bort efter inbrott
Under natten mot måndag gjordes ett inbrott i den djurplågerianmälda kvinnans bostad i Jämtland. Ett flertal okända personer ska ha brutit sig in med kofot och fört bort två hundar.
Citera
2012-06-29, 14:04
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoshan
nästan 99% säker på att det inte är hennes bil..
Hur vet du det?

Jublade själv när jag läste om det och var även förbi i förrgår och såg vraket själv, jag hoppas att det här bara är början på en av många tråkigheter hon kommer drabbas utav, hon förtjänar så pass mycket mer...
Citera
2012-06-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downfall991
Min fastmos syster ar i kontakt med aklagaren och tyvarr sa sager de att det inte finns mycket att gora.

Aklagaren bad oss att be om att fa tillbaks varan hund keyla, fast vi vet att om vi gor de sa kan hon straffa var hund bara for att vi hort av oss. Hon ar tydligen psykisk sjuk.

Vi har fatt reda pa att hon ar draktig, rakad pa ena sidan av kroppen och extremt radd for Aud.

Vill hem till sverige men vi har inte rad! Kanns om jag haller pa o sprangas. Vill bara hem. Men samtidigt sa har jag betalat 130 000 till en utbildning i london. Ger jag upp de sa har vi ingen inkomst och javligt mycket skulder. Men helt arligt sa bryr ja mig inte om de utan vill radda min hund.

Sa lange hon e draktig kommer hon nog vara radd om keyla. fast sa fort hon har fatt sina valpar sa kommer de bli varre for Keyla.

Keyla är ju en av dom hundarna som dom stal från Aud !! Så hon är i alla fall räddad nu :-)
Har du fått hem henne ?
Citera
2012-06-30, 01:11
Medlem
apeofspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tesora
Keyla är ju en av dom hundarna som dom stal från Aud !! Så hon är i alla fall räddad nu :-)
Har du fått hem henne ?

Stulna hundar är stöldgods, inte så smart att avslöja var dom/det är kanske ?!

Hoppas det stämmer att någon rädda dom och att de är i tryggt förvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in