2011-02-27, 15:49
Medlem
Hej

Känner ni till bra sajter som publicerar nya playlists typ varje vecka? Det kan vara radiokanaler, eller det kan vara någon sajt som har nya playlists i olika genrer. Viktigt är att det kommer nya, relativt ofta, de behöver inte vara milslånga - men så att den håller i en vecka i alla fall.

Intresserade av både nytt och gammalt.

Spotifyspindeln.se är en bra variant.

Finns det någon finess i spotify som fungerar som en podcast? Att man liksom prenumererar på playlists?
Citera
2011-02-27, 16:07
Medlem
Madman77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Hej

...

Finns det någon finess i spotify som fungerar som en podcast? Att man liksom prenumererar på playlists?

Jag kan svara på sista frågan i alla fall... Tryck "subscribe" på önskad playlist så kommer den upp bland dina listor.
Citera
2011-02-27, 16:15
Medlem
men subscribe.... vad prenumererar man på då? Kommer playlisten som man trycker subscribe på uppdateras? Eller kommer det en ny? Eller är det bara samma sak som att man sparar playlisten?
Citera
2011-02-27, 16:20
Medlem
Madman77s avatar
Citat:
men subscribe.... vad prenumererar man på då? Kommer playlisten som man trycker subscribe på uppdateras? Eller kommer det en ny? Eller är det bara samma sak som att man sparar playlisten?

du kan sortera din lista efter datum då låtarna läggs till. Tryck på "added". Brukar jag göra på mina. Vet inte om det var svaret du var ute efter.

edit:stavfel
edit2: förtydligat
Citera
2011-02-27, 19:20
Medlem
Så listan kommer med andra ord uppdateras hela tiden och nya låtar kommer att läggas till av den som är ansvarig för listan?
Citera
2011-02-27, 23:21
Medlem
Madman77s avatar
Citat:
Så listan kommer med andra ord uppdateras hela tiden och nya låtar kommer att läggas till av den som är ansvarig för listan?

Ja, om personen lägger till nya låtar kommer även med på din subscribe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in