Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-02-27, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Saknas lite benso och opi där tycker jag, sedan har du missat hela psykedeliska spektra!

Jag glömde tillägga tramadol/tradolan, kodein i samlingen och citodon
Citera
2011-02-27, 17:30
Bannlyst
Känner igen mig i ditt inlägg, när jag var ung och tyckte droger var häftig och något man använde för festa, så var det tills jag var 16-20 sedan flög jag in vägen, och var tvungen att ta benso , antideppresiva, och psykos medecin fö att klara dagen och jag jaga droger, som var så ångest dämpande som möjligt.
Men jag känner inget hat att droger finns, och för mig är alla droger lika, farliga och ofarliga. Det finns folk som kan bruka olagliga droger, precis som det finns folk som kan bruka aökohol på norskt sätt, men tyvärr är inte inte du och jag några som kan bruka..
Citera
2011-02-27, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Braxen82
Känner igen mig i ditt inlägg, när jag var ung och tyckte droger var häftig och något man använde för festa, så var det tills jag var 16-20 sedan flög jag in vägen, och var tvungen att ta benso , antideppresiva, och psykos medecin fö att klara dagen och jag jaga droger, som var så ångest dämpande som möjligt.
Men jag känner inget hat att droger finns, och för mig är alla droger lika, farliga och ofarliga. Det finns folk som kan bruka olagliga droger, precis som det finns folk som kan bruka aökohol på norskt sätt, men tyvärr är inte inte du och jag några som kan bruka..

Kan även skriva vilka mediciner jag har nu per dag:

zyprexa 20mg
Efexor 3x75mg
xanor 22mg
Halcion max dosen
Lyrica 600mg
Citera
2011-02-27, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Kan även skriva vilka mediciner jag har nu per dag:

zyprexa 20mg
Efexor 3x75mg
xanor 22mg
Halcion max dosen
Lyrica 600mg

Hur fan kan du få 22mg xanor om dagan? Vad är det för jävla dr??
Citera
2011-02-27, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Braxen82
Hur fan kan du få 22mg xanor om dagan? Vad är det för jävla dr??

Ååh nu måste jag rabbla upp det här igen, jag var på gotland, ett behandlingshem och dom kunde inte ha kvar mig för jag mådde psykiskt dåligt (ångest) så jag fick åka till psyket på gotland och jag skulle bara ligga där 1 natt då frågade läkaren vad jag ville ha för att klara av att vara här då sa jag 6mg xanor + 60 mg stess och 2mg flunizar och jag fick det sen kom jag till rättpsyk på fastlandet och han skrev ut 22mg xanor per dag. Fråga mig inte varför så hög dos men jag ville ha mer ändå haha,
Citera
2011-02-28, 00:05
Bannlyst
Citat:
Jag skulle säga...
Benzodiazepiner - 1
GHB/GBL - 2
Metadon - 3
Subutex - 3
Amfetamin - 2

Hmm, hur tänker du vid GHB/GBL? Sjukt många som fastnar för det, och det är grymt många som ODar på det! Sen varför får inte Amfetamin en 3a? Majoriteten, eller åtminstonde 40% av alla som sitter på hem sitter där för amfetamin!
Citera
2011-02-28, 09:51
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Hmm, hur tänker du vid GHB/GBL? Sjukt många som fastnar för det, och det är grymt många som ODar på det! Sen varför får inte Amfetamin en 3a? Majoriteten, eller åtminstonde 40% av alla som sitter på hem sitter där för amfetamin!

Av egen erfarenhet så satte jag den ordningen, av dem jag känner är det mest opi bland de tunga missbrukarna, GHB har jag inte kommit i kontakt med så mycket där av blev den ett snäpp under opi.
Amf tycker jag inte alls är i samma klass ur missbrukssynvinkel som sub eller meta, inte för mig iaf.
Citera
2011-02-28, 10:27
Bannlyst
Citat:
Av egen erfarenhet så satte jag den ordningen, av dem jag känner är det mest opi bland de tunga missbrukarna, GHB har jag inte kommit i kontakt med så mycket där av blev den ett snäpp under opi.
Amf tycker jag inte alls är i samma klass ur missbrukssynvinkel som sub eller meta, inte för mig iaf.

GHB är en tung drog och farlig, jag gick på den i 3 års tid och hamna på akuten 4 ggr så den är tung.
Citera
2011-02-28, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
GHB är en tung drog och farlig, jag gick på den i 3 års tid och hamna på akuten 4 ggr så den är tung.

Ghb är tung
Senast redigerad av elfenbenskusten1 2011-02-28 kl. 10:59.
Citera
2011-02-28, 21:21
Bannlyst
Kan inte förstå att du får så mycket xanor, det är en extremt hög dos plus att du få en massa annat.
Inte ens på avgiftning får man så mycket, antaligen är du en mytoman eller så under håller psykvården ditt tunga missbruk och borde anmälas. Jag vill tro på dig, men psykvården gör ett stor fel att skiva ut en sån hög dos.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in