2011-02-27, 01:14
Medlem
Zomrazils avatar
En kompis skall till Belgien och Holland i dagarna och jag tänkte att han kanske kunde fjäska till sig lite knark i något apotek, men hur ser det ut i dom länderna? Är det lika strikt som i Sverige så är det ju meningslöst.

Så frågan är ju om det går att gå in på ett apotek och gnälla på grov värk och få opiater, eller om det går att ojja sig över flygresan hem för att krångla till sig lite benzo? Rent generellt så känns det ju som om de länderna skulle vara lika strikta som Sverige, men jag måste ju fråga ändå
Citera
2011-02-27, 01:42
Medlem
oneTones avatar
JAg har ingen aning, men det skadar ju inte att försöka ?
Citera
2011-04-08, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil
En kompis skall till Belgien och Holland i dagarna och jag tänkte att han kanske kunde fjäska till sig lite knark i något apotek, men hur ser det ut i dom länderna? Är det lika strikt som i Sverige så är det ju meningslöst.

Så frågan är ju om det går att gå in på ett apotek och gnälla på grov värk och få opiater, eller om det går att ojja sig över flygresan hem för att krångla till sig lite benzo? Rent generellt så känns det ju som om de länderna skulle vara lika strikta som Sverige, men jag måste ju fråga ändå

Det enda du kan fixa på apoteket här (Belgien) är eter, vilket jag inte rekommenderar :P
I Holland kan du köpa majja samt svamp och lagliga substitut för droger, tyvärr inga opiater xD.
Citera
2011-04-08, 11:42
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustOneDrag
Det enda du kan fixa på apoteket här (Belgien) är eter, vilket jag inte rekommenderar :P
I Holland kan du köpa majja samt svamp och lagliga substitut för droger, tyvärr inga opiater xD.

Ja, på coffeshops respektive headshops, på apoteken är det som hemma i Sverige, men receptfria grejer som paracetamol och liknande är mycket billigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in