2011-02-27, 01:07
Medlem
Qweasd123s avatar
Följande mening skriver jag med stora bokstäver: Hej, Detta Är En Stor Mening.

Edit: Notera "Edit:". Följande mening skriver jag med stora bokstäver: HEJ, DETTA ÄR EN STOR MENING.
2011-02-27, 01:13
Medlem
Porryhatters avatar
Det har väl något med KFK att göra? Alltså ingen bugg utan för att undvika inlägg och meningar enbart i versaler.

https://www.flashback.org/sok/versaler?f=29
2011-02-27, 01:14
Medlem
epost72s avatar
Det finns en begränsning som förhindrar inlägg med enbart versaler(stora bokstäver) kan det vara så att det i ditt fall är orsaken till "problemet"?
EDIT:
Pucktvåa...
2011-02-27, 02:57
Medlem
Qweasd123s avatar
Jag skriver nu flera "LL" på rad: LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL

Det kommer att stå massor med "Ll" istället för "LL" som jag egentligen skrev.

Edit: Nu editerar jag inlägget. Jag skriver massor med "LL" igen här: LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL LL

och det fungerade...

2011-02-27, 03:50
Medlem
Johnny Wadds avatar
JAG TRODDE ATT DETTA BARA SKULLE BLI STORA BOKSTÄVER OCH SÅ VART DET ;PpppPPpPPpPp

EDIT: Jag fattar inte heller
Senast redigerad av Johnny Wadd 2011-02-27 kl. 03:56.
2011-02-27, 08:46
Medlem
Alltså det fungerar så att om du endast har stora bokstäver i inlägget så blir det automatiskt små. Däremot räcker det med att du har en liten bokstav i inlägget och resten stora för att det inte ska funka längre.
2011-02-27, 13:52
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Detta är ingen bugg utan en funktion som är medvetet skapad för att förhindra inlägg enbart bestående av stora bosktäver.

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in