• 2
  • 3
2011-02-27, 12:46
Medlem
Polacksallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexyboi36
Men hahahaha ta bort dig själv äckliga pessimist. Snacka om negativ och otrevlig personlighet.
I termer av emotionellt värde är ett hemsläp från krogen lika prestigefyllt som om du raggade på ett korttidsboende. Inte mitt ansvar att anpassa verkligheten efter din bekvämlighet. För att vara trevlig måste man bära på vidriga tankar. Som han sade.
Citera
2011-02-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polacksallt
I termer av emotionellt värde är ett hemsläp från krogen lika prestigefyllt som om du raggade på ett korttidsboende. Inte mitt ansvar att anpassa verkligheten efter din bekvämlighet. För att vara trevlig måste man bära på vidriga tankar. Som han sade.

För dig kanske, du kanske är lite känslomässigt efterbliven och eller begränsad.
Men detta stämmer ju inte för alla självklart. För mig har det tex ett enormt högt värde att dra hem nya ligg. Det mår jag sjukt bra utav.
Och vad gäller känslor för tjejen brukar i regel inte var något märkvärdigt då jag ej är ute efter det.
Men det beror självklart på tjejen och tillfälle, vilken typ av känslor man får för henne, inte vart jag träffade henne.

Jag skulle snarare påstå att det e mer ansträngande och energikrävande att vara otrevlig och negativ än tvärtom.
Citera
2011-02-27, 14:09
Medlem
Polacksallts avatar
Citat:
För dig kanske, du kanske är lite känslomässigt efterbliven och eller begränsad.
Men detta stämmer ju inte för alla självklart. För mig har det tex ett enormt högt värde att dra hem nya ligg. Det mår jag sjukt bra utav.
Och vad gäller känslor för tjejen brukar i regel inte var något märkvärdigt då jag ej är ute efter det.
Men det beror självklart på tjejen och tillfälle, vilken typ av känslor man får för henne, inte vart jag träffade henne.

Jag skulle snarare påstå att det e mer ansträngande och energikrävande att vara otrevlig och negativ än tvärtom.
Jag söker inte efter att generalisera genom fakta. Det har jag inga belägg för. Men genom simpel beteendevetenskap kan jag dra en hypotetisk och enligt mig välgrundad slutsats att det är precis så cyniskt och negativt som både du och jag beskriver det vara. Ett lyckat hemsläp gör att du mår bra eftersom du blivit förlänad av en efterlängtad bekräftelse. Ett bevis på att du duger. Men att påstå sig hysa några starkare känslor för hemsläpet är inte värdigt. På sin höjd kan ett milt intresse slå rot men inte mer än så.
Citera
2011-02-27, 14:48
Medlem
Odi-et-amos avatar
Citat:
Varför är det de ända DU kan få ut av det? Har du funderat nångång på vad som är fel på dig eller fel med din personlighet/tankesätt som begränsar dig såhär?
Måste vara tråkigt att vara så begränsad och instängd.

Något du borde ta hand om och ordna tycker jag
Haha va? Varför skulle jag vilja ligga med en okänd person och ha dåligt sex? Har inget att göra med om jag är tråkig eller inte. Men vi alla ser ju det på olika sätt.
Citera
2011-02-27, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odi-et-amo
Haha va? Varför skulle jag vilja ligga med en okänd person och ha dåligt sex? Har inget att göra med om jag är tråkig eller inte. Men vi alla ser ju det på olika sätt.

Varför skulle du envisas med att ha dåligt sex?
Vad äre som är fel med att sätta på en nsygg tjej som du inte känner spec bra?

Men ja absolut, alla värderar ju olika. Har bara svårt att trro folk som säger att dom inte vill ligga. Jag tror att dom i de flesta fall åtminstonde, bara säger så för att dom inte har skillsen, motivationen eller modet att fixa ligg på det viset.

Det e ju helt naturligt för en kille att vilja sätta på tjejer, har svårt å se att någoninte vill det.
Men jag spekulerar bara
Citera
2011-02-27, 19:00
Medlem
Odi-et-amos avatar
Citat:
Varför skulle du envisas med att ha dåligt sex?
Vad äre som är fel med att sätta på en nsygg tjej som du inte känner spec bra?

Men ja absolut, alla värderar ju olika. Har bara svårt att trro folk som säger att dom inte vill ligga. Jag tror att dom i de flesta fall åtminstonde, bara säger så för att dom inte har skillsen, motivationen eller modet att fixa ligg på det viset.

Det e ju helt naturligt för en kille att vilja sätta på tjejer, har svårt å se att någoninte vill det.
Men jag spekulerar bara
Jag är inte homosexuell så förstår inte varför jag skulle ha sex med en kvinna.
Jag säger så för att jag inte vill ligga med VEM som helst. Förstår inte varför folk inte verkar förstå det. Vill man inte ligga så är det tydligen något fel på en, haha. Alltid lika roligt att höra eftersom ni vet hur man är i verkligheten. Att dra hem ett krogragg ger mig inget för fem öre. Jag har sex för att jag ska kunna njuta, ligger jag med någon för mig "okänd" person då alkohol är inblandat så blir det inte bra. Vissa vill ha lite mer än något instoppat mellan benen.

Jag börjar fundera på om vissa verkligen har upplevt passionerat sex. Om inte så förstår jag varför ni vill hålla er till krogragg.
Senast redigerad av Odi-et-amo 2011-02-27 kl. 19:04.
Citera
2011-02-27, 19:09
Medlem
Citat:
Jag säger så för att jag inte vill ligga med VEM som helst. Förstår inte varför folk inte verkar förstå det. Vill man inte ligga så är det tydligen något fel på en, haha. Alltid lika roligt att höra eftersom ni vet hur man är i verkligheten. Att dra hem ett krogragg ger mig inget för fem öre. Jag har sex för att jag ska kunna njuta, ligger jag med någon för mig "okänd" person då alkohol är inblandat så blir det inte bra. Vissa vill ha lite mer än något instoppat mellan benen.

Jag börjar fundera på om vissa verkligen har upplevt passionerat sex. Om inte så förstår jag varför ni vill hålla er till krogragg.

Haha mr feelings.
Ja men each to their own liksom. Peronligen älskar jag att ha en nice mjuk å skön kvinno krop i min säng, båda fulla glada å vilda, knullar sönder och har det as skönt.
Det är ju hur nice som helst. Inget jag behöver veta hennes livs historia för att njuta av direkt.

Och förövrigt så har jag haft några av mina absolut bästa sex med ONS å fylle ligg från korg å fester.
Jäävlar du vad nice de kan bli!
Citera
2011-02-27, 19:21
Medlem
Aizels avatar
Citat:

Nu är det i och för sig helt möjligt att ha riktigt bra sex med någon man precis träffat, även om sannolikheten är mindre. Så klart är det inte perfekt, men att låta strävan efter perfektionism hålla en borta från allt som inte är det gör en oftast till en ytterst tråkigt och ofta cynisk person där ingenting någonsin är bra nog. Nu gör jag förvisso skillnad på "krogragg" och "personer man träffar ute", eftersom jag själv inte får något ut ur ett 100 % rent sexuellt möte. Jag vill även tillägga, för att inte skapa missförstånd, att jag helt håller med dig om att finna "förmågan" att kunna ligga med i princip vem/vad som helst inte helt okej.
Citera
2011-02-27, 19:36
Medlem
Träffar jag någon som verkar intressant som person spenderar vi kvällen tillsammans utan att ha sex... Är man bara intresserad av att ha sex: då får man det överstökat och drar relativt tidigt dagen efter.
Citera
2011-02-27, 19:48
Medlem
Odi-et-amos avatar
Citat:
Haha mr feelings.
Ja men each to their own liksom. Peronligen älskar jag att ha en nice mjuk å skön kvinno krop i min säng, båda fulla glada å vilda, knullar sönder och har det as skönt.
Det är ju hur nice som helst. Inget jag behöver veta hennes livs historia för att njuta av direkt.

Och förövrigt så har jag haft några av mina absolut bästa sex med ONS å fylle ligg från korg å fester.
Jäävlar du vad nice de kan bli!
Det är skitbra för dig att du njuter av det. Det är väl ändå poängen. Du gör som du vill och jag som jag vill. Om det enda jag får ut av ett krogragg är prat så är det så

Citat:
Ursprungligen postat av Aizel
Nu är det i och för sig helt möjligt att ha riktigt bra sex med någon man precis träffat, även om sannolikheten är mindre. Så klart är det inte perfekt, men att låta strävan efter perfektionism hålla en borta från allt som inte är det gör en oftast till en ytterst tråkigt och ofta cynisk person där ingenting någonsin är bra nog. Nu gör jag förvisso skillnad på "krogragg" och "personer man träffar ute", eftersom jag själv inte får något ut ur ett 100 % rent sexuellt möte. Jag vill även tillägga, för att inte skapa missförstånd, att jag helt håller med dig om att finna "förmågan" att kunna ligga med i princip vem/vad som helst inte helt okej.

Jag strävar inte efter ett perfekt ligg, men det är precis som du säger. Bara ett ligg ger inget och jag anser att det blir bättre med känslor inblandade.
Alla väljer olika, vissa vill jucka lite sedan är det bra. Ska jag ligga med någon vill jag känna något för personen och inte enbart attraktion till utseendet. Jag talar inte skit om saker jag inte vet något om, jag har testat ons men insett att det inte är något för mig. Det jag stör mig på är folk som tror att man besitter någon defekt för att man inte tar tillfället i akt och ligger med personen som stöter på en på krogen.
Citera
2025-05-03, 15:35
Medlem
Att man tänder på varann och går hem för att ligga.
Har själv ingen erfarenhet och fattar inte hur folk gör. Jag tror att det kanske är en viss typ som lyckas där, och jag är verkligen inte den typen. Hade varit kul att ha fått upplevt det en gång i alla fall, tror jag.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in