2004-09-02, 12:13
Medlem
RasMichaels avatar
Jag sitter på jobb och har heta diskussioner angående Cicciolina och hästen. Finns filmen och är den äkta? Min arbetskamrat tror att det är en fejk... Vet inte vad jag ska tro...
Citera
2004-09-02, 12:24
Bannlyst
Här finns en gammal tråd om den, inte särskilt seriös iof Men det kanske finns nåt..
Citera
2004-09-02, 12:26
Medlem
epost72s avatar
Filmen finns, äkta eller inte men jag har sett den.
efter många om och men blir hon påsatt av hästen i slutet,men dolmen är för det mesta på utsidan av kroppen. Däremot suger hon en del hästballe.
Citera
2004-09-02, 12:42
Medlem
Capones avatar
http://www.egafd.com/films/details.php/id/c0075
Citera
2004-09-02, 14:14
Medlem
Inlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Filmen finns, äkta eller inte men jag har sett den.
efter många om och men blir hon påsatt av hästen i slutet,men dolmen är för det mesta på utsidan av kroppen. Däremot suger hon en del hästballe.

Jag har också sett den för länge sen. Jag kommer inte ihåg alla detaljer, men filmen börjar som en "vanlig" p-rulle och jag hade ingen aning om vad som komma skulle. Hon började med att suga av hästen. En äcklig blåaktig hästakuk med vitt slem. Riktigt motbjudande faktiskt. Efter det blir hon påsatt i minst två ställningar. Jag minns att i en av ställningarna (på rygg) var det uppenbart att det var en stor svart människokuk och inte hästens som penetrerade, men att i den andra ställningen (bakifrån) så skulle det kunna vara hästen. Som sagt, det var längesedan jag såg den och jag såg den bara en gång så jag kanske minns fel. Avsugningen är dock säker på. Den var alldeles för äcklig för att glömma. +o(
Citera
2004-09-02, 17:52
Medlem
derangeds avatar
Har också sett den men det är ett bra tag sedan. Visst fan var den på riktigt, definitivt avsugningen i varje fall.
Citera
2004-09-02, 19:59
Medlem
Pellenezs avatar
Den har väl alla killar som gjort lumpen sett.
Citera
2004-09-02, 20:22
Medlem
Ugges avatar
Jag har för mig att det var någon annan som gjorde det på slutet...
Finns på DC och liknande ställen fortfarande.
Citera
2004-09-02, 22:32
Medlem
Sök på Cicciolina och hästen på någon DC hub så hittar ni den .... det gjorde jag
Citera
2004-09-02, 23:23
Medlem
???s avatar
Klart filmen finns, men det är inte Cicciolina som "knullar" med hästen . Hon står bara brevid och blir tagen i rumpan.
Citera
2004-09-02, 23:29
Moderator
Evil Eds avatar
Flickan ser dussutom väldigt drogad ut i filmen, eller också får hästballe ögonen att korsas...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in