2011-02-26, 09:25
Medlem
Knaz16s avatar
Tjena !

Hur är utelivet i Skövde ?

Ska ut en sväng ikväll och bara ta de lugnt. De lutar åt Husaren, mycket folk där ? Finns de bättre ställen ?

Är de mycket bråk runt krogarna där ? Är så trött på de ^^

Mvh
Citera
2011-02-26, 10:46
Medlem
Husaren har du väl mest kö egentligen tycker jag men är bra när det är live musik!! Harrys är bättre + det är ihopkopplat med bogrens om du gillar dans/ om inte så är det tjejer på bogrens som kommer till Harrys nu br jag ej i skövde längre var ett år sen jag festade där men borde vara samma än idag
Citera
2011-03-04, 14:11
Medlem
Runsliingans avatar
Jag kommer ifrån Gävle, men bott i Skövde några månader nu.

Alltid Bogrens och Husaren som gäller typ. Väldigt väldigt lite bråk här i skövde rent allmänt än vad jag är van med i Gävle iaf.
Citera
2011-03-04, 17:04
Medlem
Brukar vara ganska livat på helgerna. Folk brukar främst gå till Husaren eller Bogrens, där det finns mest folk. Det gäller dock att komma tidigt då det lätt blir långa köer. Harrys ligger, som tidigare talare sa, i anslutning till Bogrens. Harrys är mer en "sitta och softa med öl" grej, medan Bogrens är nattklubben. Husaren har en hårdrocksbar, en dansbar, en vanlig bar och en utegränd.

Sedan finns det voda, som är mer för kultiverade människor. Skippa den. Finns även Cosmo(kommer inte ihåg namnet, men tror den hette så), ganska litet ställe. Man kan gå dit om man inte vill trängas bland så många människor.

Militäruslingar brukar även gå ut på helgerna, och då brukar det bli tävling om tjejerna, men det brukar inte vara så farligt då det brukar finnas mer tjejer än killar på klubbarna. Så vart det iallafall när jag gjorde lumpen, förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in