Rökte wasted för ca 6 månader sen, rökte ur en 50cl pet bong, första hitten va fyllt med rök till hälften ungefär, vart lagom go å skön men inge märkvärdigt, andra hitten var full med rök, 20 min senare var ja rejält bäng, Dom ja rökte med sa att de va riktigt bra röka och de märktes väl. skulle inte ha mer men en kompis drog upp en bong til sig sj, sat och kollade när han gjorde det och såg hur bongen fylldes sakta men säkert, röken blev tjockare och tjockare och gul aktig, tänkte tar ahn den så dör pojken.
Han kollar på den och ser allmänt förvrängd ut, de m,åste vart starkt för han, sedan sätter han den i ansiktet på mig och jag nekar till den men efter 10 selunder bara suger ja upp den så där och tänker VAFAN gjorde jag?!?! det vart nån ofrivillig reflex som gjorde att ja sög upp den,
de gick 40 min och under den perioden vart ja mer och mer stenad, det gick under perioder typ
vart mer stenad och sedam lugnade sig och sedam drog de på igen, senn lugna de sig sen drog de på igen, när ja va som mest stenad, skakade rummet och ja såg inte bra, kände mig som en psykstörd mördare eller nått. vart helt knas och kände efter om något var fel, så tänkte att ja går och kissar och gör iordning en billies, sagt och gjort åt upp den sen tog de 20 min så gick ja på toa och trodde ja skulle spy, satt på toan med en hink framför miog och såg i toa golvet att de kom ftram massa mönster, de vart massa bongar och koppar överallt och farbröder som rökte ur dom, jävlar tänkte jag coolt. sedan bytte en av dom ansikte till massa andr ansikten och jag tänke att de där ser ut som min kompis, "haha de där är ju han

" sedna kom ja på mig själv att ja hallicunerade.
fyfan tänkte jag och gick därifrån sa till mina kompisar att ja hade gjort det och dom bara skrattade,
hade även en puls utandess like och jag var stensäker på att ja skulle dö eller behöva åka till sjukhus.
gick sedan och spydde ur ALLT som var, spydde upp någon brun sörja som ja tror va på väg att bli bajs, så jävla mycke spydde ja, inte bara en gång heller utan 3, fick sedan i mig lite mat och satte mig och nojja som en dåre, til slut efter 4 timmar va ja "normal" bäng och kunde bege mig hem. tackade för mig och fick med en mäck som ja delade med ett par polare, denna gång i normala mängder, men tror inte någon av dom har vart så stenade för:P