2011-02-26, 00:45
Medlem
Grodaifickans avatar
Ja, jag har kontaktat admin. Nej, jag har inte fått svar.

Börjar det inte bli dags för ett tillskott i moderatorskaran i matforumet? Det finns bara två moderatorer i den delen varav den ena, Hisper, till synes inte varit aktiv öht på Flashback sen mitten av Januari. Avdelningen svämmar över av tramstrådar, trådstarter som helt ignorerar de klistrade trådarna, offtopic och trådar som inte har något som helst i forumdelen att göra. Rapporterar man ett inlägg är det inte sällan att det tar betydligt mer än en vecka innan någon åtgärd tas och det verkar inte vara någon uppstyrning alls.
Citera
2011-02-26, 00:48
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Ja du, det där är ju inte bra om det är så. Men är det verkligen så illa att det kan ta upp emot en vecka innan en RP blir åtgärdad?
Citera
2011-02-26, 00:58
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Ja du, det där är ju inte bra om det är så. Men är det verkligen så illa att det kan ta upp emot en vecka innan en RP blir åtgärdad?

Denna tråd RP:ade jag, om jag minns rätt, samma dag som den skapades. Det tog sex dagar innan den låstes.

EDIT: Och den 21:a, när tråden låstes, är för övrigt den senaste gången som den andre moderatorn i matforumet visade något livstecken
Senast redigerad av Grodaifickan 2011-02-26 kl. 01:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in