• 3
  • 4
2012-07-18, 18:02
Medlem
avocados avatar
Hugos brukar leverera bra på onsdagar. Ur raggningsynpunkt
Citera
2012-07-29, 19:58
Medlem
SixthSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernie Ball
Vart går man i kväll då? Är 30+, slipper gärna både 18-åringar och gamla alkisar.

Prövade "trädgårn" samt "vinkällaren" i går.
Trädgårn ligger vid "Kneppingsborg"(tror jag det heter). Inget inträde, mysig utemiljö och endast folk över 25-27år, kände mig väl ung när jag var där...

Vinkällaren är fräscht, förutom det spelbord som finns det. Tycker det gör alla krogar lite mer sunkiga.. Annars städat ställe.
Citera
2012-07-29, 20:04
Medlem
knullklassons avatar
Det finns inget uteliv i Norrköping längre. Sett till storleken så kan det mycket väl vara landets sämsta partystad. På 90-talet var det annorlunda, då fanns det en handfull stora nattklubbar, där så klart Palace var störst. Det kom busslass med folk från andra städer för att gå ut i stan. Nu är det fjortisfylla på Puls och Hugo eller alkisar på Harrys och Wasa som gäller.
Citera
2012-10-10, 18:39
Medlem
Vi är några grabbar som ska till Norrköping nu till helgen. Vilka nattklubbar rekommenderar/(omtalande) ni, som det är upp till 18 och högre åldersgräns?
Citera
2012-10-18, 12:00
Medlem
SixthSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaGGGen
Vi är några grabbar som ska till Norrköping nu till helgen. Vilka nattklubbar rekommenderar/(omtalande) ni, som det är upp till 18 och högre åldersgräns?

Kanske en vecka sen, men om ni ska ut igen så kanske trappan är något för er. Ett gäng studenter, flockas en del drinkluder där också. (Om man ska döma efter klädsel)
Citera
2013-03-18, 17:11
Medlem
Någon som kan rekommendera ett uteställe? Ska dit på fredag(Själv) och är 19 år(fyller 20 inom några dagar om det nu spelar någon roll). Vad jag är ute efter är ett relativt lugnt ställe där man kan hitta trevligt folk att prata med! Behöver inte vara ett dansställe.

Tack på förhand
Citera
2013-03-27, 21:58
Medlem
glasbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BkLn
Någon som kan rekommendera ett uteställe? Ska dit på fredag(Själv) och är 19 år(fyller 20 inom några dagar om det nu spelar någon roll). Vad jag är ute efter är ett relativt lugnt ställe där man kan hitta trevligt folk att prata med! Behöver inte vara ett dansställe.

Tack på förhand
Harrys,olearys,bishop arms varav alla ligger på drottninggatan. mitt i stan alltså. Annars världens bar som är mer av ett studenthak, den ligger på Västgötegatan. Munken ligger på st persgatan, trevligt och mysigt. Black lion ligger på gamla rådstugegatan, ett försök till enkelsk pub

lycka till
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in