Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-25, 14:14
Bannlyst
det är ju inte ens narkotikaklassat i Sverige och e det nån som vet nåt om metamina själv har jag 104 mg concerta om dagen på recept själv upplever jag att ett större intag av denna medicin bara ger ett oftast drygt förvirringstillstånd där man nästan mår bra men aldrig helt når fram till att bli påtänd
Senast redigerad av tobyboy 2011-02-25 kl. 14:40.
Citera
2011-02-25, 15:15
Medlem
Reality81s avatar
det kommer bli narkotika klassat snart. Min källa är öppenvårds psykiartin (svårstavat)
jag har det utskrivet som medicin 300mg dagen. Nu har jag inte avsikter att sälja dem, pga att droghandel är förbjudet. sorry
Citera
2011-02-28, 19:59
Medlem
BigFatCones avatar
CS -► ÖD

Mvh,
Moderator
Citera
2011-03-11, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
det kommer bli narkotika klassat snart. Min källa är öppenvårds psykiartin (svårstavat)
jag har det utskrivet som medicin 300mg dagen. Nu har jag inte avsikter att sälja dem, pga att droghandel är förbjudet. sorry

Sen vilket datum blev Lyrica klassats som en drog ?
Citera
2011-03-11, 16:50
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXanor
Sen vilket datum blev Lyrica klassats som en drog ?

Det kommer det har inte redan skett.
Sen att det inte fungerar på mig överhuvudtaget är en annan femma.

mvh
Citera
2011-03-11, 18:20
Medlem
Xamples avatar
Pga det överdriva missbruket av lyrica så kommer det inom kort klassas. Förstår inte varför alla vill ha det? Det är bland det första du får mot ångest om man går till en läkare, så kul är det inte. Kombinerat med stora mängder benz och röka blir du visserligen jävligt skev, men att käka doser på 1500mg+ funkar ju inte i längden för att bli skön.
Citera
2011-03-11, 21:59
Medlem
angestmannens avatar
Fast om man är ovan går man och trallar efter en tablett så...
Citera
2011-03-12, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Fast om man är ovan går man och trallar efter en tablett så...

Håller man sig bara till en normal dos så är det kanon,jag vet inte om det är bara på mig det boostar codein något fruktansvärt bra !
Citera
2011-03-13, 13:24
Bannlyst
Har hört att det bara är rykten, har någon källa på att det kommer klassat snart??? ja det finns typ 1 i olika tidningar där det står att den kanske ska klassas.

Plus är Lyrica rätt säker "drog" om man jämför med benso, det finns nog mer plus med detta Läkemedel,, men jag förnekar inte att det kan bli ett helvete att sluta med den förvissa.
Citera
2011-03-13, 13:46
Medlem
refrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Pga det överdriva missbruket av lyrica så kommer det inom kort klassas. Förstår inte varför alla vill ha det? Det är bland det första du får mot ångest om man går till en läkare, så kul är det inte. Kombinerat med stora mängder benz och röka blir du visserligen jävligt skev, men att käka doser på 1500mg+ funkar ju inte i längden för att bli skön.
I många fall så är det inte missbruk utan ett väldigt starkt beroende som uppstår vid medicinering som man får av läkaren som du skrev, för att inte glömma den höga tolerans ökningen som sker som slutar med att patienterna äter upp medicinen fortare än menat som resulterar i att man köper det svart pga av AT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in