2011-02-25, 12:07
Medlem
Hej alla!

har ett stort problem som jag inte kan fixa själv och har redan frågat alla jag känner utan resultat!

Till problemet...

Satte på min laptop hp pavillion, efter ca: 3-4 min blinkar det till i skärmen och det hördes ett konstigt litet ljud?

Sen efter ett tag märker jag när jag ska kolla på något klipp på youtube att det står inställt på att spela upp lju med bluetooth???

Tog bort bluetoóth och nu är det bara ett kryss över högtalar ikonen nere????

VAd hände? Dog ljudkortet? hur?

PÅ enhetshanteraren under fliken ljud finns bara blutooth :S fuck bluetooth vill bara ha ljud... kan inte ens använda skype,, med eller utan ljud nu?
Citera
2011-02-25, 12:23
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kitebiten
Hej alla!

har ett stort problem som jag inte kan fixa själv och har redan frågat alla jag känner utan resultat!

Till problemet...

Satte på min laptop hp pavillion, efter ca: 3-4 min blinkar det till i skärmen och det hördes ett konstigt litet ljud?

Sen efter ett tag märker jag när jag ska kolla på något klipp på youtube att det står inställt på att spela upp lju med bluetooth???

Tog bort bluetoóth och nu är det bara ett kryss över högtalar ikonen nere????

VAd hände? Dog ljudkortet? hur?

PÅ enhetshanteraren under fliken ljud finns bara blutooth :S fuck bluetooth vill bara ha ljud... kan inte ens använda skype,, med eller utan ljud nu?
Pröva med en reboot.
Citera
2011-02-25, 12:49
Medlem
vad är det??
Citera
2011-02-25, 13:02
Medlem
starta om datorn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera