2011-02-25, 10:40
Medlem
Spinnakers avatar
Ja som rubriken lyder: http://www.youtube.com/watch?v=2GbRMZMoHh8
Har ingen aning om vilken genre sånhär musik går under, men antar att det är typ "ecstasy-musik".
Finns det klubbar som spelar sådanhär musik, eller är finns det bara söndertrasade mainstream?
Ska man söka sig till rave?

I stockholmsområdet.
Citera
2011-02-25, 11:16
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnaker
Ska man söka sig till rave?

Ja. Det hade väl varit det bästa, bättre än de klubbar som finns som kör sådant här. Plus att du slipper många av de för fulla människorna.
Citera
2011-02-25, 21:57
Medlem
Ykakoos avatar
Vocal trance är det. Helt ok låt förövrigt
Citera
2011-03-01, 13:36
Medlem
AudioPhilippes avatar
Känns väl inte som att chanserna för att stöta på den här typen av trance är så värst stora 2011... Testa kryssningsfesterna, kan tänka mig att dom ligger rätt nära. Annars körs ju en del progg å psy om du gillar sånt. I övrigt är det mest techno för tillfället.
Citera
2011-03-01, 15:08
Medlem
Elikos avatar
Sensation White var det första jag tänkte på när jag kikade. En bekant snackade om att det skulle finnas en Electroklubb i Göteborg. Annars så finns det väl sånna events runt om i städerna som kör sånt stuk? Någon mer insatt bör kunna svara på din fråga. Lycka till!
Citera
2011-03-02, 15:57
Medlem
jag skulle säga 100% party kör lite mer musik åt det hållet, de finns lite överallt. Annars har du Monday Bar som har en klubb i stockholm, och de fixar även olika kryssningar som utgår från stockholm. Bla nu i mars så ha de en kryssning med Headhunters, angerfist och ferry coursten.
Citera
2011-03-02, 17:12
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Tror det blir svårt att hitta klubbar som spelar vocal trance nuförtiden som någon annan skrev. Inte ens i länder som Rumänien.
Vad är det för fel på minimal och psy?
Då har du många trevliga fester med bra musik.
Citera
2011-03-04, 01:29
Medlem
hesten303s avatar
Future Sound of Stockholm spelar bara trance, google it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in