• 2
  • 3
2011-04-02, 10:24
Medlem
_b0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
jag köpte gjorde egen rökmix av jwh-018 och det räckte i en månad, och då rökte jag varje dag.
väldigt prisvärt, helt enkelt...
bra rus och helt ok rustid, enda nackdelen är toleransen som går i taket ganska snabbt.

nu väntar jag på jwh-122 och ska göra rökmix av den. kanske ska köpa 073an oxå och blanda.

Hur mycket JWH-018 hade du och hur mycket blandade du ut det med?
Citera
2011-04-05, 16:31
Medlem
Polly141s avatar
jag undrar vad jag ska blanda med?
har inget knaster, kan man inte köpa thé eller oregano liknande, och blanda med det istället?
Citera
2011-04-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polly141
jag undrar vad jag ska blanda med?
har inget knaster, kan man inte köpa thé eller oregano liknande, och blanda med det istället?

Tobak funkar bra.
Citera
2011-04-05, 17:06
Medlem
Polly141s avatar
Men jag vill ha något som sticker ut, för sen ja ska blanda med tobak,
Någon ört, varför kan man inte då ta torkat oregano, timjan eller basilika, pizzakrydda vafan haha,
skulle det funka som en rökmix då? jag antar jwhet sjunker in i dem örtna också
Citera
2011-04-05, 17:42
Medlem
forwardflashs avatar
Citat:
Någon ört, varför kan man inte då ta torkat oregano, timjan eller basilika, pizzakrydda vafan haha,

Klart det fungerar men det kommer ju smaka röv att röka
Citera
2011-04-05, 19:09
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:

För att kryddor är växter med en väldigt stark smak och väldigt odiskret lukt, förr när vi rökte saliva d så stankt det bra mycket värre än gräs, men vill du ha något som sticker ut och smakar skit så visst.
Citera
2011-04-08, 01:42
Medlem
Tupproekares avatar
Citat:

Dem kommer att funka skit bra. Jag har blandat i damiana,(Som är egentligen té men som ofta används i köpes rökmixer) knaster,(Hemp smak) och tobak.

Damianan smkade bäst och den är ganska len. Visst den svider i halsen och lägger en smak av lila i tungan men går att hålla inne hur lätt som helst och det som svider vid en kick försvinner på 3 sekunder.
Den luktar även godast

Knastret hade enorm tjärhalt i sig. Fungerade ganska bra att bonga med men var sjukt äckligt att röka spliffs med. Fick tjära på munnen och händerna. Luktar som hö/stall. Så rider man mycket och bor hemma så är det ju ett plus.

Tobak svider som fan och var faktiskt jobbigast. (Jag rostade den innan jag la ner den i grytan)

Så om jag tolkar det här rätt. Så går det bra att beställa från WWS även efter första april lagen (Tänkt om de våre ett april skämt. Så underbart det hade varigt )
Citera
2013-07-23, 21:36
Medlem
Hur mycket mix är lämpligt för 5f-PB22 per gram pulver?
Har sett allt från 25 till 50. Tycker spontant 50 låter jävligt mycket...
Citera
2013-07-25, 12:14
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 27Slak
Hur mycket mix är lämpligt för 5f-PB22 per gram pulver?
Har sett allt från 25 till 50. Tycker spontant 50 låter jävligt mycket...
Det beror väll lite på hur du vill röka det, vill du röka det som tobak och vill gå ut och röka ofta är 50 en bra mix att börja på, men om du hellre vill blanda ut det och rulla en spliff med din rökmix blandat med knaster/tobak så kanske 20-25 är lagom.

Själv brukar jag blanda mitt akb med 1g / 30g och sedan blanda ut om jag bara vill slappna av lite i soffan.
Vill man bli mer beng kan man köra två feta spliffar på det och sen vara borta. Dock har jag en förmåga att alltid spy av akb när det blir mycket, så håller mig till små mysiga doser och går hellre ut och röker en gång i halvtimmen.

Röker med filter oftast, ciggmaskin och en timma till övers så har du ett gäng färdiga att röka när det som passar.
Citera
2013-07-26, 16:57
Bannlyst
AB-FUBINACA 1g
5F-AKB48 1g

Vi tänker oss på en mix mellan dessa två... Hur mycket knaster? 80g?
Citera
2013-07-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
AB-FUBINACA 1g
5F-AKB48 1g

Vi tänker oss på en mix mellan dessa två... Hur mycket knaster? 80g?

40g och ta bort 500mg AKBf. Det är ungefär det jag kör på nu och är den bästa "strainen" man skapat, tänkta lägga till 2NE1 i min mix också nästa vecka.

Har du för mkt AKBf i mixen får du inte njuta av ABs effekter lika mkt då man blir småtrippad på AKBf. Gör istället 20gram AKBf only och en mix.

Eller kör på 1gram på 30gram knaster (ab-fub) och 1gram på 50gram knaster (akbf), sen mixa och pröva dig till rätt ratio?
Citera
2013-08-17, 13:16
Medlem
dawthedudes avatar
Alla hemmagjorda mixar som blir gjorda på rätt sätt fungerar ju. Det är bara att använda sök funktionen och sedan följa de tips och guider som finns. Alla chemms är bra på sitt eget sätt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in