Citat:
Ursprungligen postat av
Kalasponny
Med anledning av inslagen i "Den hemlige miljonären" och den här videon(
http://www.youtube.com/watch?v=xqSTG...layer_embedded) som visar oroande tecken på hur "folk" beter sig mitt på ljusa dagen så undrar jag hur farligt området är?
Muslimerna har utkikar på vissa balkonger så att när du kommer dig och de inte känner igen dig så blir de aggressiva och hetsiga och varnar knarkhandlarna. det finns ofta horder med bottenskrap som drar runt och säljer knark helt öppet. Ofta skriker de på dig och man fattar ofta inte vad de försöker kommunicera för deras svenska är inte svenska utan något annat. När du skiter i dem så blir de provocerade (hetsiga och aggressiva) för att de inte får kontakt. Snett tvärs över från den stora matbutiken så finns ett muslimskt center av något slag. Om du som vit råkar passera när en muslim som ska in där så får du blickar. Blickar som talar om att om jag hade varit i ett muslimskt land så hade han skurit halsen av mig. Det handlar om islamister. Runtomkring Seved tycker vänsterradikala och vänsterpatrask, kommunister om att bo, det är populärt att visa "solidaritet" med kriminalitet och muslimer speciellt med tanke på att de söljer knark och man kan handla knark snabbt och lätt där. fast de har inte fattat att all kriminalitet drabbar dem med och att de är med och sponsrar bidragsfiffel, svartjobb och knarkförsäljning. När jag träffat på folk som flyttat från Seved och snackar sig varma om Seved och frågar de varför de nu flyttat från Seved om det nu var så ra blir de alltid helt tysta. Så smart var den strategin. Avslutningsvis, köp inte allt jag skriver utan ta er dig för egen maskin helst mer än en om du inte kan försvara dig. Observera så att du kan dra egna slutsatser. Om sommaren är det en av Malmös allra skitigaste platser för det ligger allt möjligt skräp överallt och man hinner inte alltid städa undan, speciellt när det är semestertider. Personaligen kan jag tycka att de ska strunta i att stda och låta det vara skitigt överallt så att de kan känna sig som hemma. Så att deras mammor kan städa efter dem fast inte ens de vet hur man städar. Det finns en anledning varför ite ens poliser vågar sig dit.