2011-03-20, 22:14
Medlem
Chilifoefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Elever? Jag tror inte p teorin att det r hennes elever som rstar. Hon r vl lgstadielrare? Tror dessutom inte att hon varit lrare s lnge att hennes frsta elever blivit tonringar. Finns det info p hur lnge hon varit lrare?
Jag tror faktiskt inte heller p den teorin. Frstr faktiskt inte alls vilka som rstar p Katerina. Jaja, visst, hon skapar brk osv, bra TV jag fattar.

Hoppas hon hittar p ngot roligt snart och inte bara skriker "HJTTAT JAG PALLAR EONTE, JAG SVR P GOUD". Hoppas Roddan fr doppa henne, hon ska ju tydligen vara en slampa i sngen.
2011-03-20, 22:14
Medlem
carlan85s avatar
3 nya tjejer in i huset, som Svennis hade sagt.....mcke bra
2011-03-20, 22:15
Medlem
bringeroflights avatar
Vilka r dessa fans till Katarina? Jag fattar inte att s mnga verkar vilja ha kvar henne. r det verkligen gamla elever som ngon freslog tidigare? Jag hade helt klart tror att Nicky skulle klara denna vecka. Kan tnka mig att tonringar hll p han.

Nu blir det vl fest? Hoppas Christian kr sin en-mans-show i kvll igen. En given finalist!
Medlem
Cicciolinas avatar
Hoppas de 3 nya tjejerna har lite personlighet och kan rra om lite i grytan drinne och inte ngra Moore-brudar som bara sminkar sig dagarna i nda. Vill hellre se drama n guppande tecken i Rodneys sng...
Medlem
eribabsis avatar
Tre nya tjejer mste ju vara drmmen fr Roddan? Jag r till och med glad fr hans skull och fr vran skull. Roddan kommer lgga i ytterliggare en vxel ikvll, underbart!

Rtt person kte ut, fast nd inte. Nicky var riktigt trkig sista veckan, efter att han kommit p att folk inte orkar lyssna p honom. Dessutom ska det bli underbart att se Roza helt jvla ensam.

Fel var det fr att Katerina och hennes jvla gapiga, skrikiga rst tar livet ur mina ron.
Medlem
Victor900s avatar
Varfr rsta ut Nicky? Vldigt underhllande person. Som vanligt rstas alla som har underhllningsvrde ut frst. Ngot migrn Catarina saknar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Tror Rodney stter 2 utav 3.

Samma hr, efter de har ftt se p hans paket.
2011-03-20, 22:17
Medlem
Moff .. es avatar
Tre nya TJEJER!!!

En som kommer att "bekanta" sig r Peter.
nskar honom 'god tur'!
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aMondiaa
Samma hr, efter de har ftt se p hans paket.
Kan verkligen den dr enorma kuken vga upp hans ckligt lnnfeta, kobenta och androgyna kropp?!
Medlem
ziggenoss avatar
knner en av tjejerna, st, slampig, kommer ha sex om hon kan i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Mste bara sga att Gry r jttebra!
Nu r jag gammal BB mnniska och lskade Adam Alsing (och trffade honom 2004 i direktsndning)

Den jag mest av allt vill ha ut r Roza!! Hon str mig s in i h..vete, s jag kan inte ens ha p Liven..

Hller med!
Trodde det skulle bli vrsta skiten nr hon skulle hlla i det men det mste jag nog ta tillbaka nu.
Givetvis ville man ju se Mr. Big Brother (Adam Alsing) hlla i det men Gry gr fan ett bra jobb!

Jag hade faktiskt hellre sett Katerina kt idag, jvlar vilken jobbig mnniska. ver 30 bast och skriker och gapar som en jkla snorunge.
2011-03-20, 22:19
Medlem
__Alez__s avatar
Hm hon i bltt sg inget vidare ut.. Hon i rosa sg fin ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in