Citat:
Ursprungligen postat av banquet
Vissa som inte hade axlarna nere åkte ju till gulag-lägret, eller minns jag det fel?
Sonia blir väl automatiskt nominerad på söndag?
(Lite offtopic: Riktigt äckligt när Sonia skakade rumpa, lår och mage i bikten. Har fortfarande gåshud.)
Vad är det som är äckligt med det? Sonia är en människa, precis som alla andra.
Jag gissar att du tyckte det var äckligt för att du stör dig på överviktiga människor.
Rätt eller fel?
Jag tyckte hon var störthärlig då hon gjorde det!
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbrytaren
I något tidigare avsnitt sa ju Annie: "Jå hår int' tatt på me schälöv på flera veckor". Sexigt värre!
Roza är en äcklig fjortisturk som tror att hon är snygg.
Nicky är en jävla myttarpajas som tror att han är en skön pajsare, men han är fan bara en pinsam pajas.
De enda som känns "OK" är Simon, Peter och Martin. Patrik är väl helt ok också, men han är lite bögig.
Håller med om att Roza är en äcklig 14-is. Tror hon är nån jävla prinsessa.
Hon är ju bara pinsam, men hon har inte förstånd nog o förstå det själv!
Samma sak vad gäller Nicky o hans mytomani... Tragiskt!
Så dom passar ju fint ihop iaf...
Jag tycker dock att Annie verkar vara en genomgo tjej. Varför retar så många sig på henne? Visst, hon är inte den som står för så mycket underhållning o så, men hon är fortfarande en väldigt empatisk o go tjej. O jag tycker
inte det var okej av Patrik att utnyttja henne på det sättet han gjorde! Annie tyckte ju uppenbarligen väldigt mycket om honom. Så där gör man inte om man är en vuxen människa. Visst, alla kan göra ett misstag, o han var onykter (om än det aldrig är en ursäkt för handlingar), men...
Då reder man ut det som 2 vuxna människor dagen efter... Inte sant?
För övrigt så har jag inte sett Sonja utan "tjock-dräkten" en enda gång, o då sitter jag väldigt ofta o kollar på BB Live... När har hon varit utan den. Idag har jag inte kollat på liven mellan kl 14-21 dock...