Flashback bygger pepparkakshus!
2011-03-17, 17:50
Medlem
slamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AceNasa
Varför var den episk? Själv tyckte jag att han bara gjorde bort sig. Imo gjorde han bara det för att låsas vara cool, arty, rolig på fyllan etc etc

FÖr att det var förbannat roligt enligt många av oss på flashback men du har ju Annie och Patrik som passar dig bättre.
2011-03-17, 18:31
Medlem
Kimpzors avatar
Christian är ju som ett litet barn på julafton när han upptäcker ostbågarna, godiset och framförallt alkoholen.

- Shiiiiiiiiiiiiiit finns det gooooooodis, amagad...
2011-03-17, 18:53
Medlem
BlackBookss avatar
Peter nominerar:

Nicky och Katerina

Katerina nominerar:

Vanessa och Martin

Martin nominerar:

Nicky och Annie
2011-03-17, 19:02
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slames
FÖr att det var förbannat roligt enligt många av oss på flashback men du har ju Annie och Patrik som passar dig bättre.

Fast det är ju ingen spontan handling, det är ju verkligen bara saker som någon som inte fungerar utan alkohol har klurat på som spexig-eventuell-fylleaktivitet under hela dagen och nu fick han sin medicin och kunde sätta planen i verket.

Det hade antagligen varit roligt om han hade varit lika vilsen i alkoholträsket som han ser ut.
Senast redigerad av Kloroformtrasan 2011-03-17 kl. 19:12.
2011-03-17, 20:09
Medlem
slamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Fast det är ju ingen spontan handling, det är ju verkligen bara saker som någon som inte fungerar utan alkohol har klurat på som spexig-eventuell-fylleaktivitet under hela dagen och nu fick han sin medicin och kunde sätta planen i verket.

Det hade antagligen varit roligt om han hade varit lika vilsen i alkoholträsket som han ser ut.

VAr det verkligen det då? Christian är ju tillsammans med Annie den som är klart blygast i huset och som jag innan aldrig trodde skulle kunna spexa. Dessutom så gjorde han ju det ensam utan några runt omkring sig.
2011-03-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr TTTT
Fan är det första gången TURKGURKAN smakat ngr öl fy fan värre än en fjortis på häxblandning
Han är enligt sig själv muslim och ska aldrig ha druckit alkohol innan Big Brother.
Men visst känns det som ett skådespel från honom. Han har inte alls druckit mycket.

Men men, man får ju ett gott skratt i alla fall. Det som räknas.
2011-03-17, 20:39
Medlem
Mr TTTTs avatar
Bond simon svepte ett glas,Gurkish smuttade lite o gorma på nej nu Man C-D Kiev ett tag,får kolla in sen när han ligger o yrar i fosterställning
2011-03-17, 20:59
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaida
Roddan är väl ändå latinamerikan?

Ebba och Richard låg ju innan dom stack. Sen har väl Roza och Nicky legat också? Roza förnekar det iaf, men det är rätt uppenbart.

Nej, Roddan har sina rötter i Afrika. Han berättade själv att hans föräldrar var från Mozambique . Han är med all sannolikhet mulatt.

Roza kan förneka hur mycket hon vill, alla har redan sett henne rida under täcket.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2011-03-17 kl. 21:02.
2011-03-17, 21:09
Medlem
DSBIPs avatar
För er som uppdaterar nickypedia har ni nu en hel del material!
Senast redigerad av DSBIP 2011-03-17 kl. 21:12.
2011-03-17, 21:14
Medlem
ttals avatar
Roddan + vanessa snuskade lite tog på varandra på toaletten

"saken" tog honom på ballen
2011-03-17, 21:19
Medlem
banditqueens avatar
Varför förnekade Sanna och roddan att dom hade sex i huset? Ingen av dom var ju speciellt blyga så det lär ju inte vara av den anledningen?
2011-03-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banquet
Vissa som inte hade axlarna nere åkte ju till gulag-lägret, eller minns jag det fel?
Sonia blir väl automatiskt nominerad på söndag?

(Lite offtopic: Riktigt äckligt när Sonia skakade rumpa, lår och mage i bikten. Har fortfarande gåshud.)

Vad är det som är äckligt med det? Sonia är en människa, precis som alla andra.
Jag gissar att du tyckte det var äckligt för att du stör dig på överviktiga människor.
Rätt eller fel?

Jag tyckte hon var störthärlig då hon gjorde det!

Citat:
Ursprungligen postat av Psykbrytaren
I något tidigare avsnitt sa ju Annie: "Jå hår int' tatt på me schälöv på flera veckor". Sexigt värre!

Roza är en äcklig fjortisturk som tror att hon är snygg.

Nicky är en jävla myttarpajas som tror att han är en skön pajsare, men han är fan bara en pinsam pajas.

De enda som känns "OK" är Simon, Peter och Martin. Patrik är väl helt ok också, men han är lite bögig.

Håller med om att Roza är en äcklig 14-is. Tror hon är nån jävla prinsessa.
Hon är ju bara pinsam, men hon har inte förstånd nog o förstå det själv!
Samma sak vad gäller Nicky o hans mytomani... Tragiskt!
Så dom passar ju fint ihop iaf...

Jag tycker dock att Annie verkar vara en genomgo tjej. Varför retar så många sig på henne? Visst, hon är inte den som står för så mycket underhållning o så, men hon är fortfarande en väldigt empatisk o go tjej. O jag tycker inte det var okej av Patrik att utnyttja henne på det sättet han gjorde! Annie tyckte ju uppenbarligen väldigt mycket om honom. Så där gör man inte om man är en vuxen människa. Visst, alla kan göra ett misstag, o han var onykter (om än det aldrig är en ursäkt för handlingar), men... Då reder man ut det som 2 vuxna människor dagen efter... Inte sant?

För övrigt så har jag inte sett Sonja utan "tjock-dräkten" en enda gång, o då sitter jag väldigt ofta o kollar på BB Live... När har hon varit utan den. Idag har jag inte kollat på liven mellan kl 14-21 dock...
Senast redigerad av nilla79 2011-03-17 kl. 21:24. Anledning: felstavning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in