2011-02-25, 23:30
Medlem
orkavaraserioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedagoGeeek
Jag blir besviken p Jimmy nr han predikar om Koranen som om det vore s vidsynt. Vldigt besviken.
Har du lst den sjlv?
Det finns en hel del fina filosofier i den, precis som i bibeln.
Man ska bara inte ta allt s bokstavligt.

Tycker fortfarande Jimmy r bra, oavsett tro, inte som att han klagar p Roza eller Sophie fr att de visar hret.
Han gillar inte krig eller jihad.
Tolka inte hans tro som om han r extremist.

Nu finns risk att jag fr tillsgelse men jag tycker en diskussion om Jimmy r relevant fr trden.
(Rdd fr nazimod's)
Medlem
Allts fr det frsta r Sophie inte speciellt smart, hennes dumma kommentarer vger tyvrr inte upp de f saker som hon sger rtt.

och Jimmy fan han verkar vara riktigt djup nr man frstr vad han sger. Kritiserar muslimer som gr "fel" handlingar i koranens namn, men inte sjlva koranen. Har koll p massa annat trams inom religioner. Att han dessutom sger att ett KK frhllande r bttre n att hlla p och tramsa visar bara att han har ngot bakom pannbenet, lgg drtill att han r hysteriskt rolig, gr han till min favorit i glashuset tillsammans med Gurkan.

Tjejerna lr inte bli saknade av glashus-fans, om de inte kommer in i BB-huset.
Medlem
Fan dom har ju ndrat hur rstningen gr till frn hur det var p Kanal 5. D skulle man ju rsta p den personen man ville ha ut frn huset, frutom i finalen d man skulle rsta p den person man hoppades skulle vinna. Nu ska man rsta p den man vill ha kvar istllet.
2011-02-25, 23:32
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Jag tror Martin, Sanna eller Vanessa tar hem skiten.

Sanna? Hon har lika mycket personlighet som ett marsvin. Kommer ngot litet "fnitter" eller "knyst" dr underifrn tcket ibland. (Gr hon ngot annat n ligger under tcken med diverse killar?)
2011-02-25, 23:34
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ampus
Richard borde stanna
behvs utbrott fr att gra bra TV. Katerina r riktigt trkig imo
Tycker ocks att Katarina framstlls som trkigast. Skulle inte vilja dela hus med henne. Men lite roligt r det med hennes tokerier. Rikard verkar vara mest oomtyckt i huset.
Vilken frdel har Rikard och Ebba? Om det bara r att bda ker om en ker r det ett klart handikapp fr de. Visst de kan knulla lite men nd.
Blev det ngot straff utdelat fr regel brott eller frsvann det eftersom bda blev nominerad?
Medlem
orkavaraserioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granatkast
Fan dom har ju ndrat hur rstningen gr till frn hur det var p Kanal 5. D skulle man ju rsta p den personen man ville ha ut frn huset, frutom i finalen d man skulle rsta p den person man hoppades skulle vinna. Nu ska man rsta p den man vill ha kvar istllet.
Det gr ju inte mycket skillnad, fortfarande 2 nominerade va?
Skillnaden r vem man ringer p.

Hade varit annat om det inte var ngon nominering och man fick ringa p alla.
D hade de nog tjnat mer pengar tror jag.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Namter
du vet att hon sa att hon inte kommer ligga i BB?

Fan tror du priktigt p det eller?!
2011-02-25, 23:36
Medlem
orkavaraserioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofljon
Fan tror du priktigt p det eller?!
Av alla som gr med i BB r det ytterst f som knullar.
Jag vet inte om hon kommer gra det eller inte, men att vara s bombsker som du r att ha lite fr hga frhoppningar.
2011-02-25, 23:41
Medlem
RoddanNo1s avatar
r Gurkan gift? Finns det bilder?
2011-02-25, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orkavaraserios
Har du lst den sjlv?
Det finns en hel del fina filosofier i den, precis som i bibeln.
Man ska bara inte ta allt s bokstavligt.

Tycker fortfarande Jimmy r bra, oavsett tro, inte som att han klagar p Roza eller Sophie fr att de visar hret.
Han gillar inte krig eller jihad.
Tolka inte hans tro som om han r extremist.

Nu finns risk att jag fr tillsgelse men jag tycker en diskussion om Jimmy r relevant fr trden.
(Rdd fr nazimod's)
Nej nej, absolut inte. Jimmy verkar vara jvligt snll. Det som var eldfngd med hans uttal om Koranen var att precis som alla muslimer nr det gller att hgna koranen ska muslimerna frska frtiga det onda som str i Koranen. Exempelvist att de aldrig nmner hur muslimerna uppmanas att mrda de otrogna osv.
2011-02-25, 23:43
Medlem
Belafontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoddanNo1
r Gurkan gift? Finns det bilder?
Hittade detta i alla fall

http://www.expressen.se/noje/extra/1...nna-sin-hustru
2011-02-25, 23:43
Medlem
Afros avatar
Citat: