• 1
  • 2
2011-02-23, 21:35
Medlem
PacmanSwes avatar
Det händer ju nya saker varje dag. Nya mord, sporthändelser, katastrofer etc. Finns alltid nått att diskutera.

Dessutom går jorden under 2012
Citera
2022-12-21, 08:37
Medlem
Tråden startades 2011 och 2023 är på intågande, så funderingen, finns Flashback ens kvar om 5 år?
Senast redigerad av febojentan 2022-12-21 kl. 08:46.
Citera
2022-12-21, 08:42
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Förmodligen kommer hela Flashback vara autistiskt och fyllt av botar så man inte kan skilja dem åt.

Med tanke på all processad skitmat folk vräker i sig, all psykisk ohälsa och all aluminium vi får i oss så skulle det inte förvåna mig om autister är i majoritet bland svenska ungdomar om typ 10-15 år. Hela samhället blir rent generellt mer och mer autistiskt och själlöst för varje dag som går.
Citera
2022-12-21, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxzzz-99
Om vi nu utgår från att Flashback kommer hålla igång ett bra tag till. Hur tror ni då att flashback kommer se ut när det kommer till trådstartar?

Den vanligaste typen av kommentar här på forumet är ju utan tvekan "Tråd finns redan, sök".
Om 10-15 år så bör ju i princip varenda vettig tråd vara skapad? t.ex "vilken bil tycker du är snyggast i världen", "Skvaller om Bert Karlsson" och "Vad ska jag göra för att se så nykter ut som möjligt när jag ska försöka komma in på krogen"..

Eller är jag helt fel ute? Det kanske redan finns en tråd om detta ämnet, vilket hade varit väldigt ironiskt.

MVH

Jag skulle vilja se en bättre fördelning av alla inläggen under varje tråd.
Citera
2022-12-22, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaggansHinkFitta
Förmodligen kommer hela Flashback vara autistiskt och fyllt av botar så man inte kan skilja dem åt.

Med tanke på all processad skitmat folk vräker i sig, all psykisk ohälsa och all aluminium vi får i oss så skulle det inte förvåna mig om autister är i majoritet bland svenska ungdomar om typ 10-15 år. Hela samhället blir rent generellt mer och mer autistiskt och själlöst för varje dag som går.
Rätt många har aluminium på huvudet i form av folie. Är det det yttersta tecknet på att man käkat för mycket aluminium?

Jag kunde nog förutse att FB skulle vara sig likt och att mycket gått åt arslet sedan tio år tillbaks. Det är synd om barnen som växer upp nu, för de kommer få det ännu värre.
Citera
2022-12-22, 08:52
Medlem
MaggansHinkFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av debattoer
Rätt många har aluminium på huvudet i form av folie. Är det det yttersta tecknet på att man käkat för mycket aluminium?

Jag kunde nog förutse att FB skulle vara sig likt och att mycket gått åt arslet sedan tio år tillbaks. Det är synd om barnen som växer upp nu, för de kommer få det ännu värre.

Haha, kanske. Men det finns studier på att autister har du hög mängd aluminium i hjärnan. Så de har sin foliehatt på insidan och det är ju insidan som räknas
Citera
2023-01-03, 20:59
Medlem
jymdjakets avatar
Kommer det en massa botar så hoppas jag man stänger av nya konton skapade fr.o.m. ungefär nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in