2011-04-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackis
Jag tyckte att programmet var helt okej, även om jag inte fick några direkta nostalgikänslor. Däremot växte min desperation! Jag har letat som en tok efter namnet på musikstycket som spelas när de bar in en bit av Checkpoint Charlie (Berlinmuren), kan någon hjälpa mig?

det var väl das boot?
Citera
2011-04-11, 23:06
Moderator
Popesizes avatar
En hyfsad början... Känns som om det är lite tidigt för att såga programserien helt och hållet. Deras bästa grej i mina ögon hittills är Boston Tea Party, och jag hade väl hoppats på att detta hade blivit något liknande. Men vi får se hur det går. Några program till skall jag se innan jag bestämmer mig för om det är hiss eller diss.
Citera
2011-04-11, 23:07
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackis
Jag tyckte att programmet var helt okej, även om jag inte fick några direkta nostalgikänslor. Däremot växte min desperation! Jag har letat som en tok efter namnet på musikstycket som spelas när de bar in en bit av Checkpoint Charlie (Berlinmuren), kan någon hjälpa mig?

Kan det varit Das Boot-introt eller Terminator-introt, för mig bägge hördes i programmet.
Senast redigerad av Walker 2011-04-11 kl. 23:14.
Citera
2011-04-11, 23:11
Bannlyst
Jatteroligt program! Puss!
Citera
2011-04-11, 23:12
Medlem
Tycker att programmet va mycket bra.

Bara jag som tyckte att Filip hade gått upp ganska mycket i vikt?
Han va helt runt i ansiktet.
Citera
2011-04-11, 23:13
Bannlyst
Fan vad underbart när de började prata om invandringen på ett sådär överdrivet positivt och retligt sätt. Kunde se framför mig hur realister och politiskt inkorrekta omkring Sverige skruvade sig i soffan samtidigt som de kokade inombords!
Citera
2011-04-11, 23:15
Medlem
Walkers avatar
Ni som klagar på programmet; vad hade egentligen kunnat göras annorlunda?

De visar gamla klipp, snackar lite skrönor med kändisar från 90-talet, lägger upp listor och leker lite i nyinspelade inslag. Jag tyckte upplägget påminde en del om boken "90talet.se eller vem var det som uppfann modemljudet?"
Citera
2011-04-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Dead.
Kommer inte ihåg mycket av början av 90-talet då jag var rätt liten, men ska bli roligt att se när de kommer till den senare halvan ^^

Samma här. Kommer nog bli en serie som bara blir bättre och bättre för varje avsnitt! Hoppas på det iaf
Citera
2011-04-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HulkenDolph
Tycker att programmet va mycket bra.

Bara jag som tyckte att Filip hade gått upp ganska mycket i vikt?
Han va helt runt i ansiktet.

Nej, han såg ut precis som vanligt, lönnfet alltså!
Citera
2011-04-11, 23:20
Medlem
Tips till er alla: Det är fantastiskt underhållande att titta på Fredriks ansikte när Filip pratar, han har diverse små spasmer och är alldeles spänd. Som en busig pojke som väntar på vad stora tuffa polaren ska säga för coolt härnäst
Citera
2011-04-11, 23:21
Medlem
Coolcittes avatar
Gillade det som fan! Kändes lite som de första säsongerna av 100 höjdare och snacket med gästerna blir som alltid med F&F, kul. Det är såna här program dom ska göra och inte lekprogram i stil med "Vem kan slå...". Ge oss en ny säsong av "Grattis Världen" också så kan det bli riktigt bra
Citera
2011-04-11, 23:28
Medlem
Walkers avatar
Det enda jag saknade är mer personliga skrönor från Filip & Fredrik, i samma stil som deras bok "Två nötcreme..". Visst Filip fick med skryta om sin franska milf, men klart mindre pinsamt än Alsings hockeyfrilla. Trodde de skulle berätta hur de deras liv var som högstadielever 1990, att vi hade fått följa hur deras liv förändrades 90 och framåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in