2018-03-30, 23:10
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Instaprofilen "Gue-sthlm" har gått bort.

Instaprofil?!

Gammal legend, reppade KCN crew.. Riktigt sorgligt och vila i frid.
Citera
2018-04-01, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Instaprofilen "Gue-sthlm" har gått bort.
Men nej!?

Hans stil var en acquired taste som jag fattar att inte alla diggar, men personligen så håller jag honom högt. Hur många grymma roststopp pendlar har han kört? En riktig graffnörd. Vila i frid.
Citera
2018-04-01, 20:12
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Instaprofil?!

Gammal legend, reppade KCN crew.. Riktigt sorgligt och vila i frid.
Instaprofil eftersom Gue la upp mycket gammalt godis på Instagram. Inte bara bilder på eget utan brett från Stockholmsscenen under 80-, 90- och 00-tal. Mycket bilder som man inte sett någon annanstans kom ständigt upp där.

Trist, som alltid!
Citera
2018-04-01, 21:54
Medlem
boobacars avatar
Gue har målat flera hundra panels och var en väl etablerad legend! Vila i frid!!
Citera
2018-04-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Instaprofil eftersom Gue la upp mycket gammalt godis på Instagram. Inte bara bilder på eget utan brett från Stockholmsscenen under 80-, 90- och 00-tal. Mycket bilder som man inte sett någon annanstans kom ständigt upp där.

Trist, som alltid!

Men att benämna honom som instaprofil och inte graffitilegend är ju bara att pissa på hans arv.

Tror de flesta kände till hans instakonto men få verkar känna till hans egentliga arv.
Citera
2018-04-02, 21:51
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejfra
Men att benämna honom som instaprofil och inte graffitilegend är ju bara att pissa på hans arv.

Tror de flesta kände till hans instakonto men få verkar känna till hans egentliga arv.
Stämmer. Graffitiprofil med en jävligt spännande insta, däremot.
Citera
2018-04-03, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Stämmer. Graffitiprofil med en jävligt spännande insta, däremot.

Yes oavsett, vila i frid - jävligt sorgligt. Finns inte så många som ägnat sitt liv och graffen och alltid vart genuint trevliga när man träffat de. Stor respekt - och som sagt vila i frid. Är mycket jag hade velat säga till han men nu är det försent.
Citera
2018-09-18, 03:58
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Västerås förlorade ännu en målare för 2 dagar sedan. Vila i frid Noza (HBA, UH, WTQ Crews).

Relativt ung men inte så ung som 18 år som nån skrev, en bra bit över 20. Körde utöver Västerås även i Stockholm och fick upp en fet panel kort innan dödsfallet. Synd att det inte blev fler.

Tragiskt med ett dödsfall på en ung person och man kan bara hoppas han får vila i frid.
Senast redigerad av Presentpapper 2018-09-18 kl. 04:13.
Citera
2018-09-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Relativt ung men inte så ung som 18 år som nån skrev, en bra bit över 20. Körde utöver Västerås även i Stockholm och fick upp en fet panel kort innan dödsfallet. Synd att det inte blev fler.

Tragiskt med ett dödsfall på en ung person och man kan bara hoppas han får vila i frid.

ja, hade hört att han var 18 men fick berättat av nån från västerås att han som du säger passerat 20 med ett par år! har sett lite grann från honom ute i nacka och värmdö, alla verkar prata gott om honom som jag mött där!
Citera
2018-09-25, 02:17
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
ja, hade hört att han var 18 men fick berättat av nån från västerås att han som du säger passerat 20 med ett par år! har sett lite grann från honom ute i nacka och värmdö, alla verkar prata gott om honom som jag mött där!

Jag förstår.

Han verkade vara omtyckt ja, av insta att döma verkade många berörda av hans bortgång.
Citera
2019-07-02, 16:14
Medlem
dag-ottos avatar
Hittade denna tråden utav en slump.
En före detta nära bombare, från M-line, dog för ca två år sedan. Bombade M-lines tåg flitigt mellan 00-03 om än ganska okänd för den större scenen.

Hoppas du äntligen är fri från dina demoner.
Vila i frid, Lesko!
Citera
2019-07-13, 01:40
Medlem
Presentpappers avatar
Hider från ISA crew har dött. Må han vila i frid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in