2011-02-23, 13:48
Medlem
Bäver_s avatar
Vila i frid POW som var på väg att göra comeback på scenen, mästertjuven som alltid hade roliga historier att berätta när man träffades.
Citera
2011-02-23, 15:59
Medlem
nocommentss avatar
Town - som blev kidnappad och skjuten i huvudet
Asoc - hann inte klart med sin tågmålning i Akalla, så då surfa han med tåget till husby, och därifrån skulle han surfa men han hann inte upp så han dog, nåt i den stilen iallafall.
Oros - mördad och inrullad i en matta som gömdes i en skog sen.
Vet inte om detta stämmer men hörde att Tawe som började med grova brott och när han åkte fast för häleri så "golade" han på de kriminella pojkarna som han lekte häleri med, och därefter blev mördad och gömde hans kropp i Småland trakterna och högg av hans armar och fötter som de dumpade bort någonstans.. Vet dock inte om detta kan stämma.

Nån som kan förklara vad som hände med Gud/Vem från FUPS?
Citera
2011-02-23, 19:14
Moderator
evilhoneys avatar
En hel del OT och 0.09or är raderade och tillsägelser utdelade.
Håll er till topic och följ reglerna, gillar man inte tråden ska man alltså inte skriva det här.
//mod
Citera
2011-02-23, 20:10
Medlem
Mx_1337s avatar
B-More från OCB, dog av en överdos.
Cant från OHS.

Är dom lite mer kända jag kommer på på rak arm, utöver dom rom redan nämnts givetvis.
Citera
2011-02-23, 20:45
Medlem
Disembowlers avatar
Både Cant och Aker från OHS är döda.

Jag hörde att Cant blev överkörd på Burlövs station.

Annars hade vi den väldigt duktiga helsingborgaren SHUK som jag tror blev grillad på taket på ett påga.

Av målare i Malmö så vet jag att BUX och VHÖR är döda, emellertid känner jag inte till deras öden.
Citera
2011-02-23, 21:18
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocomments
Town - som blev kidnappad och skjuten i huvudet
Asoc - hann inte klart med sin tågmålning i Akalla, så då surfa han med tåget till husby, och därifrån skulle han surfa men han hann inte upp så han dog, nåt i den stilen iallafall.
Oros - mördad och inrullad i en matta som gömdes i en skog sen.
Vet inte om detta stämmer men hörde att Tawe som började med grova brott och när han åkte fast för häleri så "golade" han på de kriminella pojkarna som han lekte häleri med, och därefter blev mördad och gömde hans kropp i Småland trakterna och högg av hans armar och fötter som de dumpade bort någonstans.. Vet dock inte om detta kan stämma.

Nån som kan förklara vad som hände med Gud/Vem från FUPS?

Vem e ju en helt annan person å ja tycker inte ni ska bry er så mkt vad som hände med dom två gubbarna.
eller någon annan som avlidit för den delen.
Citera
2011-02-23, 21:50
Medlem
Var väl en känd tågmålare som dog av en dos heroin i Centrala stockholom i slutet av 90talet eller början av 2000?
Senast redigerad av JeyPew 2011-02-23 kl. 21:54. Anledning: felstavning. :-)
Citera
2011-02-23, 22:09
Medlem
latsomfans avatar
Tycker faktiskt inte att det är okej att sitta och spekulera om så här pass känsliga saker.
Skriv bara ut namn och händelser om ni vet med all säkerhet vad som hänt.
Citera
2011-02-23, 22:09
Medlem
Oljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Både Cant och Aker från OHS är döda.

Jag hörde att Cant blev överkörd på Burlövs station.

Annars hade vi den väldigt duktiga helsingborgaren SHUK som jag tror blev grillad på taket på ett påga.

Av målare i Malmö så vet jag att BUX och VHÖR är döda, emellertid känner jag inte till deras öden.

Det om Cant är inte sant. Här har ni en artikel http://www.smp.se/ung/article125001.ece
Citera
2011-02-23, 22:32
Medlem
Bäver_s avatar
Vi diskuterar inte hur folk dog, om ni har något kul att berätta om personerna ifråga så vore denna tråd mycket trevligare.
Citera
2011-02-23, 23:23
Medlem
Disembowlers avatar
Varför får man inte diskutera om hur folk dog? Lika bra att skingra massa rykten.

En annan snubbe som jag undrar hur han dog är VEM från SK crew.
Citera
2011-02-24, 10:38
Medlem
hörde att aker dog på roskilde i överdos men vet inte om detär sant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här