Jesus/BH var ju verkligen en av Västerås finest! Träffade han bara någon enstaka gång men en trevlig kille och gav mycket inspiration i målandet när man var ung. Minns speciellt en målning de gjorde (om de kan ha varit med Jeis) på min gamla skola som de tillägnade min klassföreståndare Bög Kurt Vila i frid!
Denna målning av SLAV sitter uppe ännu. Känslan av att hitta en gammal klenod som denna är på ngt sätt jäkligt konstig. Man blir glad och ledsen på samma gång...en känslomässig tornado. Kanske inte så konstigt när det är en utav Götets största och mest inspirerande artister genom tiderna.
Jesus/BH var ju verkligen en av Västerås finest! Träffade han bara någon enstaka gång men en trevlig kille och gav mycket inspiration i målandet när man var ung. Minns speciellt en målning de gjorde (om de kan ha varit med Jeis) på min gamla skola som de tillägnade min klassföreståndare Bög Kurt Vila i frid!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!