2011-02-22, 11:13
Medlem
pingvinens avatar
Tjena

Jag är en inbiten Samsung Galaxy S användare, och kommer nog att förbli så ett tag till.

För ett par dagar sedan fick jag tag i en billig U8500, och efter att ha lagt in 2.2.1 på den och lekt lite med den så kommer den definitivt att bli min andra-lur för ett tag framöver. Bl.a kommer jag att använda den som GPS och musikjspelare därför att SGS har ett par brister där.

Är mycket intresserad av vad andra Huawai ägare tycker om sina lurar, och framför allt om ni har hittat alternativa ROM-ar för 8500 modellen.
Citera
2011-03-08, 16:06
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
Tjena

Jag är en inbiten Samsung Galaxy S användare, och kommer nog att förbli så ett tag till.

För ett par dagar sedan fick jag tag i en billig U8500, och efter att ha lagt in 2.2.1 på den och lekt lite med den så kommer den definitivt att bli min andra-lur för ett tag framöver. Bl.a kommer jag att använda den som GPS och musikjspelare därför att SGS har ett par brister där.

Är mycket intresserad av vad andra Huawai ägare tycker om sina lurar, och framför allt om ni har hittat alternativa ROM-ar för 8500 modellen.

Kanske dags att ändra rubriken på tråden. Ingen annan som har erfarenheter av U8500?
Citera
2011-06-27, 23:31
Medlem
Har en trasig telefon och lite bindningstid kvar på abonnemanget så jag funderar på att skaffa en U8500 så länge tills jag kan teckna om...

Har läst mig till att telefonen har Android v 2.1 och att den vore bättre med v 2.2. Dock verkar det lite klurigt att installera nyare version. Å andra sidan när jag har googlat så har de flesta inlägg etc. på forum skrivits för några månader sedan och handlat om betaversioner hit och dit. Kan det vara så att en ny officiell version av 2.2 har släppts till U8500 och det är därför frågorna har upphört? Någon som har tips om hur man får på 2.2 annars? Om en officiell version släpps, var hittar man den då? I Market?

Jag är total nybörjare på Android så om mina frågeställningar är idiotiska ber jag om överseende för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in