Vilken tid (svensk tid) hände detta? Jag hade en så sjuk dröm inatt alltså, aldrig varit med om något liknande.
Som vi alla vet kan drömmar påverkas av vad som händer den fysiska kroppen och utspela sig som andra scenarion i drömmen. Kanske upplevde jag, i mitt sovande tillstånd, sån där elektromagnetisk strålning som kan avges från när stenplattor glider på varandra vid jordskalv? Har sett att man kunnat bevisa detta vetenskapligt och det kan förklara varför delfiner och andra djur flyr från platser innan de utsätts för jordskalv.
Jag drömde iaf att jag var på fest, brorsan hade kopplat in mina högtalare i sin förstärkare som var kraftigare och orkade driva högtalarna. Han höjde mer och mer, jag kände snabbt att "holy shit vilket tryck det blev i grejerna", sen blev det ännu högre volym och det började göra ont i öronen. Jag försökte skrika att han skulle sänka men hörde inte min egen röst på långa vägar, han hörde inte heller utan fortsatte höja. Vid detta laget var det som en alldeles för hög livespelning av valfritt death metal band. Mest bara ett förbannat öronskärande skrän och emellanåt lite bastrumma.
Det blev bara högre och högre och till slut hörde jag bara ett fruktansvärt oljud från helvetets avgrund på typ 3000 db så man inte ens kunde röra sig, utan bara låg och skrek av smärta.
Det hjälpte inte att trycka händerna allt man kunde för öronen, för ljudet tog sig in ändå. Det hela varade i kanske 20 sek, sen tystnade det och det tjöt och pirrade i hela kroppen efteråt och jag var spyfärdig och alldeles chockad, fast glad att det var över.
Som sagt, jag har aldrig varit med om något liknande. Det var verkligen en speciell dröm det där. Har känt lite smärta och ljud som blivit lite väl höga innan i mina drömmar, men aldrig såhär "out of this world" påtagligt.
Edit: Glömde skriva att jag drömde det någonstans mellan 00 till 03 på natten.