2011-02-22, 00:05
Bannlyst
"Enter the redemption code for your voucher" står det och jag har inte fått någon kod alls? eller vad menas? någon som kan hjälpa lilla mig
Ska beställa ett mobilskal om nån undrar.

Gjorde en tråd innan men den verkade aldrig postas.

Mvh Bellaswe
Citera
2011-02-22, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BellaSWE
"Enter the redemption code for your voucher" står det och jag har inte fått någon kod alls? eller vad menas? någon som kan hjälpa lilla mig
Ska beställa ett mobilskal om nån undrar.

Gjorde en tråd innan men den verkade aldrig postas.

Mvh Bellaswe

http://img259.imageshack.us/i/picture2031.jpg/

JAG REGGA MIG PÅ BÅDE EBAY O PAYPAL IDAG så det är inget rabattkort eller nåt ja vill bara veta vart ja hittar kodjäveln är asstressad.
Citera
2011-02-22, 01:14
Medlem
Poke53281s avatar
Du har ingen redemption code - live with it

M.a.o...låt den vara, du kan beställa som normalt, redemtion code är kun en kod du får hvis du har handlat hos et foretag der gir dig en kod...så du får noget rabat...thats it, really...

...jag har handlat via ebay och Paypal i over 10 år... no problem!
Citera
2011-02-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poke53281
Du har ingen redemption code - live with it

M.a.o...låt den vara, du kan beställa som normalt, redemtion code är kun en kod du får hvis du har handlat hos et foretag der gir dig en kod...så du får noget rabat...thats it, really...

...jag har handlat via ebay och Paypal i over 10 år... no problem!

Lånar tråden lite då du fått svar på din fråga TS =))
Du kanske kan hjälpa mig är du go, när jag försöker sälja så står det " Seller limits are 500 Dollars"
Jag har requestad högre seller limit och de bad mig skicka in bevis och allt det där, men fortfarande har inget hänt...
Hur får jag bort den seller limits??

Kan påpeka att jag varit medlem i ca 10 dagar nu och har bara positiva omdömen (15 st)
Tacksam för hjälp
Citera
2011-02-22, 22:19
Medlem
Poke53281s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zotno11
Lånar tråden lite då du fått svar på din fråga TS =))
Du kanske kan hjälpa mig är du go, när jag försöker sälja så står det " Seller limits are 500 Dollars"
Jag har requestad högre seller limit och de bad mig skicka in bevis och allt det där, men fortfarande har inget hänt...
Hur får jag bort den seller limits??

Kan påpeka att jag varit medlem i ca 10 dagar nu och har bara positiva omdömen (15 st)
Tacksam för hjälp

Uh oh, den kan jag tyvärr inte svara på då jag kun har köpt saker via eBay och aldrig sållt nåt där.
Men jag hadde något liknande som "buyers limit" och den fik jag bort ved att ansöka om det, och
däräfter fick jag en kod på mitt bankkonto uttag, som jag sen skulle skriva på min paypal sida, det
funkade bra!
Kanche det samma med seller limit?
Citera
2011-02-23, 01:11
Medlem
Citat:
Uh oh, den kan jag tyvärr inte svara på då jag kun har köpt saker via eBay och aldrig sållt nåt där.
Men jag hadde något liknande som "buyers limit" och den fik jag bort ved att ansöka om det, och
däräfter fick jag en kod på mitt bankkonto uttag, som jag sen skulle skriva på min paypal sida, det
funkade bra!
Kanche det samma med seller limit?

Jag prata med dom , fick ringa till dem och ansöka om det. Han på telefon bad mig skicka kopia på mitt körkort, kopia på min elräkning och allt är gjord. Sen har även fått min kod via bankkonto och har verifierat mig.. Men fortfarande inget som hänt...
han lovat mig att ta bort den limit, men fortfarande inget =(
Citera
2011-02-23, 02:42
Medlem
Poke53281s avatar
Kopia på Körkort och El-Räkning!?!?!?! Vad hulan?!?

Vad skal dom med det? Var det värkligen paypal som frågade om dom detaljarne?
Citera
2011-02-23, 02:47
Medlem
Citat:
Kopia på Körkort och El-Räkning!?!?!?! Vad hulan?!?

Vad skal dom med det? Var det värkligen paypal som frågade om dom detaljarne?

Nej det var ebay snubben som begärde det..
Men jag tyckte det var skumt...
Han bad mig även ta kopia på mitt visa kort nr där de 4 första och 4 sista nr fanns med på bild..

Som sagt jag tyckte det lät sjukt men jag tveka lite först sen när jag såg att mailat på min ebay sida så kände jag mig säker och gjorde som han bad mig om...
Jag tänkte, ok, det är 100% för att mailet kom till min ebay inkorg...

Gjorde jag fel eller??
Citera
2011-02-24, 14:04
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zotno11
Nej det var ebay snubben som begärde det..
Men jag tyckte det var skumt...
Han bad mig även ta kopia på mitt visa kort nr där de 4 första och 4 sista nr fanns med på bild..

Som sagt jag tyckte det lät sjukt men jag tveka lite först sen när jag såg att mailat på min ebay sida så kände jag mig säker och gjorde som han bad mig om...
Jag tänkte, ok, det är 100% för att mailet kom till min ebay inkorg...

Gjorde jag fel eller??

Varför bad eBay säljaren dig att skicka bild på ditt visakortnummer?
Alla betalningar på eBay skall gå via PayPal och inget annat. Det finns alltså ingen anledning för dig att skicka bild eller nr på dina kreditkort.
Citera
2011-03-17, 11:47
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Please enter the correct information for the following fields:
Sorry, this page is not available at this time.

Denna text kommer upp när man valt betalningsalternativ och ska gå vidare från ebay till paypal.
Har sett likandant ut sen igår.
Är det nån annan som råkat ut för detta?
Går ju inte betala med paypal nu. Får hoppas det är tillfälligheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in