2011-02-21, 22:55
Medlem
Ja som rubriken lyder:

Jag är en kille på 25 år som tydligen helt och hållet har tappat all lust som finns; sexlust, onanilust, porrlust you name it!

Förr så ville jag sätta på allt som rörde sig, ful tjej, snygg tjej, gammal som ung. Jag kunde sätta mig på tåget och åka 30 mil för att få mig ett nummer på meritlistan. Hade inga som helst hämningar! Nu idag orkar jag inte bry mig om att samla fler tjejer till min heliga lista. Får jag nys om en kåt 18-åring som jag kan få på två blinkningar så pallar jag inte ens tänka på saken. La ner alla försök på internetdejtingen och jag går aldrig ut på krogen längre. Jag orkar helt enkelt inte! Finns ingen som helst sexuel drivkraft i mig, vad har hänt? vart har fittan tagit vägen som jag var typ den enda jag såg framför mig förr? har jag blivit gubbe i förtid?
Citera
2011-02-21, 23:02
Medlem
Westgains avatar
Rough man, jag lider med dig!
Citera
2011-02-21, 23:03
Medlem
Westgains avatar
Edit: Det va mitt 100ade inlägg!
Citera
2011-02-21, 23:07
Medlem
Det är konsekvensen av att ha sex till höger occh vänster. sex ska vara något känslofullt! Jag tror du helt enkelt har dagit död på det känsliga i sexet. Det som gör att man blir kåt. spänningen i väntan på att få ha sex. Försök vänta med att ha sex nu tills du finner en tjej som du tycker om och få känslor för. Känner en polare som sitter i samma sits som dig.. Han har lagt ner nyligen. finner inte heller lust till sex längre. Nu fokuserar han på annat i livet som är berikande! intressen, vänner osv. och väntar på en tjej han kommer tycka om, då kommer sexlusten tillbaka.
Citera
2011-02-21, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darox
Det är konsekvensen av att ha sex till höger occh vänster. sex ska vara något känslofullt! Jag tror du helt enkelt har dagit död på det känsliga i sexet. Det som gör att man blir kåt. spänningen i väntan på att få ha sex. Försök vänta med att ha sex nu tills du finner en tjej som du tycker om och få känslor för. Känner en polare som sitter i samma sits som dig.. Han har lagt ner nyligen. finner inte heller lust till sex längre. Nu fokuserar han på annat i livet som är berikande! intressen, vänner osv. och väntar på en tjej han kommer tycka om, då kommer sexlusten tillbaka.

Jag hatar yngre tjejer. Jag skulle skämmas som bara den om jag började dejta en sådan. Men förr kunde jag gå hur långt som helst för att få lite fitta, var aktiv med flera olika tjejer samtidigt. Nu är det bara "äh orka".

Ska försöka satsa på annat nu
Citera
2011-02-21, 23:19
Medlem
MrOaikis avatar
Har det hänt något speciellt i ditt liv? Har du blivit ihop med någon på senare tid som det sedan tagit slut med? Gått upp i vikt? Ge mig lite information!
Citera
2011-02-21, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Jag hatar yngre tjejer. Jag skulle skämmas som bara den om jag började dejta en sådan. Men förr kunde jag gå hur långt som helst för att få lite fitta, var aktiv med flera olika tjejer samtidigt. Nu är det bara "äh orka".

Ska försöka satsa på annat nu

ha ha, det lät lite suspekt.. satsa på annat.. du hajar nog

Bra! gör så! lovar att du får sexlusten tillbaka ! Det är en helt normal reaktion för kroppen att bete sig som din nu gör..
Lycka till och må knullsuget komma åter
Citera
2011-02-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Har det hänt något speciellt i ditt liv? Har du blivit ihop med någon på senare tid som det sedan tagit slut med? Gått upp i vikt? Ge mig lite information!

Nej det har inte hänt något alls faktiskt.
Citera
2011-02-21, 23:50
Medlem
brisingrs avatar
Du ska nog se att de inte är några problem. Förr eller senare kommer den tillbaks.
Citera
2011-02-22, 03:25
Medlem
Har du använt anabola steroider så som testosteron? isf när man slutat med det kan man tappa sexlusten eller om du bara haft sex när du varit full/påverkad av någon drog kan du också få mindre sexlust när du är nykter.?
Citera
2011-02-22, 03:51
Bannlyst
Du har helt enkelt växt ifrån den barnsliga och meningslösa jakten på tom och billig sex.
Dags för dig att vända blad och börja på ett nytt kapitel i livets märkliga bok...

Du borde vara glad att du inte längre behöver jaga fitta på det ovärdiga sätt du beskrivit.
Din pubertetskris är över och nu kan du bli en vuxen man på riktigt....
Senast redigerad av HVonSmaschforka 2011-02-22 kl. 03:54.
Citera
2011-02-22, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVonSmaschforka
Du har helt enkelt växt ifrån den barnsliga och meningslösa jakten på tom och billig sex.
Dags för dig att vända blad och börja på ett nytt kapitel i livets märkliga bok...

Du borde vara glad att du inte längre behöver jaga fitta på det ovärdiga sätt du beskrivit.
Din pubertetskris är över och nu kan du bli en vuxen man på riktigt....

Ruskade i tuppen igår kväll och det var något jag gjorde "bara för att.." - kändes bara jobbigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in