• 1
  • 2
2011-02-22, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZC
Lär dig stava och använda frågetecken ditt äckliga fanskap!

OnT:

Ring dina släktingar och vänner och prata med dom istället för att sitta hemma och klaga på att ingen tar tag i det.
vad sägs om att du suger min kuk istället? så, nu har du ditt jävla frågetecken!
Citera
2011-02-22, 18:42
Medlem
Bra skrivet IngenMening! Love, peace and understanding!
Citera
2011-02-23, 19:31
Medlem
ZCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanozy
vad sägs om att du suger min kuk istället? så, nu har du ditt jävla frågetecken!
Är inte homosexuell. Men tror säkert du klarar av att suga den själv.
Citera
2011-04-30, 22:43
Medlem
Suecotes avatar
Ja du har upptäckt sanningen bakom alla glättiga fasader. Ingen bryr sig om dig när du har det svårt. Knappt ens din egen familj. Folk vill helt enkelt inte höra om negativa saker, bara positiva. Så ytligt har vårt samhälle blivit. Så länge det går bra och man är glad dräller det av människor omkring en, men när man känner sig nere och har det tufft finns det inte en käft som vill prata med en. I slutändan är man alltid ensam.

Lite förvånande att du är 37 och nyss kommit till denna insikt. Det tog mig ett tag att fatta galoppen också, men nu vet jag i alla fall spelets regler och inbillar mig inte att s k "vänner" verkligen bryr sig. Det är lätt att avsluta en vänskap, det kostar inget, och det finns gott om människor i världen, visst kan man hitta nya "vänner" om man vill spela det ytliga spelet och bara vara glad tillsammans. För mig är det inte intressant, antingen kan jag dela allt med en vän, gott som dåligt, annars kan det kvitta.

Hoppas du hittar något sätt att komma ur din negativa spiral. Strunta i alla som bara är arroganta och kallar dig obehagliga namn. Det är inte dig det är fel på. Det är resten av världen det är fel på! Om det nu är någon tröst...
Senast redigerad av Suecote 2011-04-30 kl. 22:47.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in